Історія Подкасти

Керролл DE -171 - Історія

Керролл DE -171 - Історія

Керролл

Герберт Фуллер Керролл -молодший, народжений у Балтиморі, штат Міссісіпі, 16 вересня 1911 р., Закінчив Морську академію 1 червня 1934 р. У званні прапорщика. Після майже безперервної морської служби він доповів Асторії (CA-34). Лейтенант Керролл загинув у бою 9 серпня 1942 року під час битви на острові Саво, в якій Асторія була втрачена.

(DE-171, dp. 1,240; l, 306 '; b 36'8 "; dr. 11'8", s. 21 k.; Cpl. 188; A- 3 3 ", 3 21" tt., 8 dcp., 1 dcp. (hh.), 2 dct.; cl. Cannon)

Керролл (DE 171) був запущений 21 червня 1943 р. Морським флотом Норфолка; спонсором пані Х. Ф. Керрол -старшої, призначеної 24 жовтня 1943 року, командиром лейтенанта Ф. В. Кун; і доповів Атлантичному флоту.

Керролл був призначений на конвой конвойного дежурства, з його серйозними вимогами до пильності, здатності паритися за будь -якої погоди та оптимальною готовністю до чергування в будь -який час. У період з 1 січня 1944 року по 9 травня 1946 року вона здійснила вісім рейсів між Норфолком і Гібралтаром, Касабланкою, Бізертою та. Алжир, що охороняє людей та припаси, призначені для ведення війни через південну Європу. Між конвоями, Керролл приділяла необхідну увагу на верфях на східному узбережжі, і загострила своє навчання вправами в затоці Каско.

З приходом до європейського театру перемоги, в якому вона зіграла значну роль, Керролл була переназначена на Тихоокеанський флот, якому вона доповіла в Крістобалі, штат Зенґа, 9 червня 1945 року. Вона відплила до Сан -Дієго та Перл -Харбора за навчання до 15 липня, коли вона відплила до Еніветок, Сайпан та Уліті, прибувши 17 серпня.

До 3 листопада 1945 року Керролл патрулював менші острови групи Палау, шукаючи обхідні японські гарнізони та військовополонених. 6 жовтня на її палубах була підписана капітуляція островів Сонсорол, Фанна, Мерір та Тобі. Потім вона поставляла запаси та контролювала евакуацію островів японцями. Вона повернулася додому 3 листопада і прибула до Джексонвіля, штат Флорида, 14 грудня. Тут вона була виведена з експлуатації і поміщена в резерв 19 червня 1946 року.


Багата історія. Тривала спадщина. Краще для всіх.

Те, що почалося як Католицька гільдія всіх сліпих, перетворилося на сучасний Центр сліпих Керролла-провідний центр реабілітації сліпоти, який продовжує дотримуватися тих самих принципів, які ми засновували на повазі, незалежності, гідності та рішучості відкривати можливості та покращити життя всіх, кого ми торкаємось.

Прослідкуйте за нашою подорожжю від скромного початку до одного з найвідоміших реабілітаційних центрів у світі.


Примітки до випуску оновлення JDK 8u171

Повний рядок версії цього випуску оновлення-1.8.0_171-b11 (де "b" означає "збірка"). Номер версії 8u171.

Дані IANA 2018c

JDK 8u171 містить дані часового поясу IANA версії 2018c. Для отримання додаткової інформації див. Версії даних часових поясів у програмному забезпеченні JRE.

Базові показники безпеки

Базові показники безпеки для середовища виконання Java (JRE) на момент випуску JDK 8u171 вказані в такій таблиці:

Сімейна версія JRE Базовий рівень безпеки JRE (рядок повної версії)
8 1.8.0_171-b11
7 1.7.0_181-b09
6 1.6.0_191-b09

Дата закінчення терміну дії JRE

Термін дії JRE закінчується, коли стає доступним новий випуск із виправленнями вразливостей безпеки. Оновлення критичних виправлень, які містять виправлення вразливостей безпеки, оголошуються за один рік наперед у критичних оновленнях виправлень, оповіщеннях про безпеку та бюлетені третіх сторін. Термін дії цього JRE (версія 8u171) закінчується з випуском наступного критичного оновлення патча, запланованого на 17 липня 2018 року.

Для систем, які не мають доступу до серверів Oracle, вторинний механізм припиняє дію цієї JRE (версія 8u171) 17 серпня 2018 р. Після виконання будь -якої з умов (доступ до нового випуску або досягнення дати закінчення терміну дії) JRE надасть додаткові попередження та нагадування для для оновлення до нової версії. Для отримання додаткової інформації див. Дата закінчення терміну дії JRE.

Примітки

Використання CipherOutputStream

Специфікація javax.crypto.CipherOutputStream була уточнена, щоб вказати, що цей клас ловить BadPaddingException та інші винятки, викликані невдалою перевіркою цілісності під час дешифрування. Ці винятки не створюються повторно, тому клієнт не повідомляється про те, що перевірка цілісності не вдалася. Через таку поведінку цей клас може бути непридатним для використання з дешифруванням у автентифікованому режимі роботи (наприклад, GCM), якщо програма вимагає явного сповіщення про помилку автентифікації. Ці програми можуть використовувати API шифрування безпосередньо як альтернативу використанню цього класу.

Відомі проблеми

Покращені механізми KeyStore

Два файли, jre/bin/javaw.exe та jre/bin/jabswitch.exe, не були включені до 8u171. Як обхідний шлях, користувачі, яким потрібні ці файли, можуть завантажити несерверну JRE та скопіювати ці файли з неї у свій образ JRE сервера.

Нові можливості

Покращені механізми KeyStore

Введено нову властивість безпеки під назвою jceks.key.serialFilter. Якщо цей фільтр налаштовано, JCEKS KeyStore використовує його під час десеріалізації зашифрованого об’єкта Key, що зберігається всередині SecretKeyEntry. Якщо він не налаштований або якщо результат фільтра НЕВИЗНАЧЕНО (наприклад, жоден із шаблонів не збігається), тоді звертається до фільтра, налаштованого jdk.serialFilter.

Якщо також надається системна властивість jceks.key.serialFilter, вона замінює значення властивості безпеки, визначене тут.

Шаблон фільтрації використовує той самий формат, що і jdk.serialFilter. Шаблон за замовчуванням дозволяє java.lang.Enum, java.security.KeyRep, java.security.KeyRep $ Type та javax.crypto.spec.SecretKeySpec, але відхиляє всі інші.

Клієнти, які зберігають SecretKey, який не серіалізується на вищевказані типи, повинні змінити фільтр, щоб зробити ключ витяжним.

Системна властивість вимкнути відстеження останнього використання JRE

Введено нову системну властивість jdk.disableLastUsageTracking, щоб вимкнути відстеження останнього використання JRE для запущеної віртуальної машини. Цю властивість можна встановити в командному рядку за допомогою -Djdk.disableLastUsageTracking = true або -Djdk.disableLastUsageTracking. З таким набором системних властивостей відстеження останнього використання JRE буде вимкнено незалежно від значення властивості com.oracle.usagetracker.track.last.usage, встановленого в usetracker.properties.

Зміни

Додатковий кореневий сертифікат TeliaSonera

"TeliaSonera Root CA v1" додано до сховища ключів cacerts.

Підписи XML, підписані ключами EC менше 224 бітів, відключені

Безпечний режим перевірки реалізації XML Signature був розширений, щоб обмежити ключі EC менше 224 біт за замовчуванням. Режим безпечної перевірки вмикається або шляхом встановлення властивості org.jcp.xml.dsig.secureValidation у true за допомогою методу javax.xml.crypto.XMLCryptoContext.setProperty (), або шляхом запуску коду за допомогою SecurityManager.

3DES Cipher Suites вимкнено

Щоб покращити надійність з'єднань SSL/TLS, набори шифрів 3DES були вимкнені в з'єднаннях SSL/TLS в JDK за допомогою властивості безпеки jdk.tls.disabledAlgorithms.

Обмеження MAX_LOCKS обмеження системних властивостей java.util.logging.FileHandler

Введено нову системну властивість реалізації JDK jdk.internal.FileHandlerLogging.maxLocks для контролю межі java.util.logging.FileHandler MAX_LOCKS. Значення за замовчуванням поточного MAX_LOCKS (100) зберігається, якщо ця нова системна властивість не встановлена ​​або властивість надає недійсне значення. Дійсні значення цієї властивості-цілі числа від 1 до Цілого числа.MAX_VALUE-1.

Змініть на внутрішні імена пакетів Java у інсталяторах RPM

На платформі Linux були змінені назви пакетів JRE та JDK, наданих установниками Java RPM. Назви пакетів JRE та JDK відповідають шаблонам `jre` та` jdk` відповідно замість раніше використовуваних jre та jdk. Наприклад, нові назви пакетів JRE та JDK - jre1.8 та jdk1.8 відповідно.

На платформі Linux також були змінені назви каталогів встановлення продуктів Java. Каталоги встановлення продуктів з випуску 8u171 виглядають наступним чином:

  • /usr/java/jre1.8.0_171-i586 для 32-розрядного JRE
  • /usr/java/jdk1.8.0_171-i586 для 32-розрядного JDK
  • /usr/java/jre1.8.0_171-amd64 для 64-розрядного JRE
  • /usr/java/jdk1.8.0_171-amd64 для 64-розрядного JDK

Виправлення помилок

Нижче наведено деякі помітні виправлення помилок, включені до цього випуску:

Підключення RMI на стороні сервера, тунельовані HTTP, вимкнено

У цьому випуску за замовчуванням вимикаються з'єднання RMI на стороні сервера HTTP. Попередню поведінку можна знову ввімкнути після належного розгляду будь-якого впливу, встановивши властивість середовища виконання sun.rmi.server.disableIncomingHttp на false. Зауважте, що це не слід плутати з властивістю sun.rmi.server.disableHttp, яка вимикає тунелювання HTTP на стороні клієнта і за замовчуванням є хибною.

Цей випуск також містить виправлення для вразливостей безпеки, описаних у критичному оновленні Oracle. Більш повний список виправлень помилок, включених у цей випуск, див. На сторінці Виправлення помилок JDK 8u171.


ДЖУНЬОКАН!

25 вересня 1944 року:
Капітан Охара Тосімічі (49) (колишній ComDesDiv 19) призначений головним офіцером з оснащення SAKAWA, що будується на військово -морському дворику Сасебо.

Жовтень 1944 року:
Запущений і названий SAKAWA.

30 листопада 1944 року:
Сасебо. SAKAWA завершується і вводиться в експлуатацію в IJN. Вона призначена безпосередньо до Об’єднаного флоту та зареєстрована на військово -морській станції Йокосука. Капітан Охара стає командувачем. О 1200 год. Капітан SAKAWA надсилає радіо повідомлення: "Корабель був переданий о 1000. Виїде з Сасебо 5 грудня. ETA Kure 8 грудня для наступних випробувань у Західному внутрішньому морі".

7 грудня 1944 року:
Вилітає з Сасебо. Пізніше того ж дня прибуває до Куре.

8 грудня 1944 року:
О 1432 році капітан SAKAWA надсилає по радіо повідомлення: "Куртки парових труб опалювального пристрою запалюються і пошкоджуються вогнем у кількох місцях. Визнайте використаний матеріал непридатний. Домовтеся про швидку заміну після мого прибуття 10 грудня. Загальна довжина труби 258 метрів "

9 грудня 1944 року:
О 2102 капітан SAKAWA надсилає радіо повідомлення: "Корабель увійде в Куре 1300 10 грудня. Хочете завантажити боєприпаси 11 грудня. Будь ласка, вживіть відповідних заходів".

15 січня 1945 року:
SAKAWA призначена флагманом DesRon 11. Вона тренується у західній частині внутрішнього моря з новими есмінцями, призначеними для DesRon.

Початок 1945 р .:
SAKAWA бере участь у випробуваннях нового протирадарного підводного покриття. Вона намагається підібрати японські підводні човни з покриттям за допомогою свого радара.

1 квітня 1945 р.: Операція "TEN-I-GO" (Небо номер один)-Напад на Сили вторгнення США на Окінаву:
SAKAWA і DesRon 11 приєднані до Другого флоту віце -адмірала Іто Сейічі (колишній начальник штабу Харуна) для нападу ЯМАТО та її супроводжувачів на Сили вторгнення США на Окінаву, але палива для SAKAWA та її есмінців немає.

20 квітня 1945 року:
Після виходу з ладу TEN-I-GO та руйнування ЯМАТО SAKAWA та DesRon 11 перепризначені до складу Об’єднаного флоту.

25 травня 1945 року:
О 2155 штабний офіцер 11 -ї флотилії есмінців надсилає радіо повідомлення: "SAKAWA та есмінці KAKI, SUMIRE та NIRE вирушать у Мої 0500 26 травня. ETA Maizuru 0600 27 травня".

26 травня 1945 року:
О 09:00 Сакава подряпає своє дно у західній частині протоки Каммон. Наконечники лез зовнішнього гвинта правого борта частково зігнуті, але це не перешкоджає продовженню подорожі.

27 травня 1945 року:
О 0626, 11 -а флотилія есмінців CO надсилає радіо повідомлення: "11 -а флотилія есмінців c/o SAKAWA та есмінці KAKI, KUSUNOKI та SUMIRE прибули до Майдзуру".

13 липня 1945 року:
Зламані кодекси союзників розшифровують повідомлення, надіслане о 1911 13 липня 45 р. Від штаб-квартири Сакави: "У 1024 в точці ----- відстань від позиції на відстані 49 градусів ----- метрів від ---- дві міни вибухнули" . Манометр ----- був незначно пошкоджений. Жодних інших пошкоджень. Розвідка USN також дізнається, що SAKAWA наказують якнайшвидше переїхати до Майдзуру з невстановленого місця.

17 липня 1945 року:
Вилітає Куре.

19 липня 1945 року:
Прибуває в Майдзуру.

25 липня 1945 року:
Майдзуру. Літаки з AG-88 USS YORKTOWN (CV-10) атакують судноплавство в гавані, але SAKAWA не пошкоджено.

2 вересня 1945 року:
Капітуляція Японської імперії:

SAKAWA демілітаризовано. Її гармати, боєприпаси та торпеди знімаються, а її наступальне спорядження вилучається або вимикається.

5 жовтня 1945 року:
Вилучено зі списку ВМС.

6 жовтня 1945 року:
Палаус. USS CARROLL (DE-171) патрулює менші острови групи Палау у пошуках обхідних японських гарнізонів та військовополонених. 1339 військовослужбовців японської армії, розташованих на островах, вперше дізнаються про капітуляцію Японії, коли пошукові групи виходять на берег. На палубі КЕРРОЛА підписано передачу чотирьох невеликих островів у південному Палаї, Сонсороля, Фанни, Меріра та Тобі командувачу острова Пелеліу.

21 і 29 жовтня 1945 року:
CARROLL забезпечує постачання та контролює евакуацію островів японцями. Всі війська на островах усуваються САКАВОЮ.

1 грудня 1945 року:
SAKAWA офіційно призначена службою репатріації як транспорт.

Грудень 1945 - лютий 1946:
SAKAWA здійснює рейси до Нової Гвінеї, Кореї та інших місць, щоб повернути колишні японські війська для демобілізації.

25 лютого 1946 р .:
SAKAWA передається в Йокосуку і передається ВМС США. Екіпаж піднімається на борт корабля SAKAWA, щоб підготувати заражену щурами луску до плавання. Японська ковшова бригада працює 36 годин поспіль, забираючи брудну воду з трюмів.

18 березня 1946 року:
SAKAWA відправляється з Йокосуки до Еніветока з екіпажем ВМС США з 165 чоловік та офіцерів під командуванням підполковника Джессі Е. Міллера. Наш американський екіпаж замінив 1100 японських екіпажів, які були на борту під час війни. Одинадцять японських офіцерів залишаються на борту, щоб навчити американців керувати кораблем. SAKAWA супроводжується лінкором NAGATO, який також знаходиться під американським екіпажем.

28 березня 1946 року:
300 миль від Еніветок. SAKAWA руйнується і мертвий у воді. NAGATO встановлює буксирну лінію на SAKAWA, але потім NAGATO продуває котел і закінчується паливо. Обидва кораблі зупиняються в негоду. Екіпаж екіпажу НАГАТО звертається за допомогою до Еніветок, а потім котиться в морях, чекаючи, коли буксири візьмуть їх за буксир.

Нафтовий танкер NICKAJACK TRAIL, що прямує до Йокогами, перенаправляється для заправки SAKAWA та NAGATO, але сідає на міль на рифі і втрачається.

30 березня 1946 року:
USS TENINO (AT-115) та ще один буксир прибувають з Еніветок і беруть під буксир САКАВУ та НАГАТО. NAGATO буксирується зі швидкістю 1 вузол.

1 квітня 1946 року:
SAKAWA буксирується в Еніветок за чотири дні до НАГАТО.

Квітень 1946 р .:
Еніветок. П’ятеро американських моряків саботували САКАВУ, поки вона лежала на якорі. Їх мотив - вивести SAKAWA з ладу, щоб їх можна було звільнити від боргу на брудному військовому кораблі. Вони демобілізують паливну систему судна, видаливши напірний трубопровід до запірних клапанів швидкості. У масляні та водяні насоси насипається пісок. Вони розбивають датчики, тахометри та клапани колектора мазуту. Паропроводи високого тиску перерізаються. Ремонт триває чотири дні. Замість звільнення від служби, п'ять моряків виховуються за звинуваченням.

Травень 1946 р .:
SAKAWA пропливає 200 миль від Еніветок до атолу Бікіні.

1 липня 1946 р.: Операція "Перехрестя":
Бікіні. SAKAWA та AGATO - кораблі -мішені у випробуванні вибуху атомної бомби "Вміння". До НАГАТО приєднуються американські лінкори-цілі USS ARKANSAS (BB-33), NEW YORK (BB-34), NEVADA (BB-36), PENNSYLVANIA (BB-38) та інші кораблі. SAKAWA пришвартований біля портового кварталу NEVADA - корабля -мішені для випробувань. На борту SAKAWA перебувають свині, мавпи, кози, кури, морські свинки, щури та миші, які знаходяться у клітках або надійно прив’язані. Після падіння бомби тварин потрібно перевірити на радіацію.

Бомба пропускає NEVADA. Детонація бомби «Ейбл» відбувається на 490 ярдів вище і трохи праворуч від корми SAKAWA. САКАВА люто горить двадцять чотири години. Сила вибуху розтрощила її надбудову, пошкодила корпус і зламала корму. Вона починає заливати корму.

2 липня 1946 року:
Буксир флоту USS ACHOMAWI (ATF-148) намагається буксирувати SAKAWA на пляж, щоб врятувати її від затоплення. Після того, як вона приєднує буксирувальний трос до SAKAWA, нос крейсера піднімається вгору, і вона згинається на 85 градусів до порту. SAKAWA починає тонути біля корми. Перед тим, як буксирний трос остаточно перерізати, робиться кілька спроб. На 1042 рік SAKAWA перевертається і опускається біля корми. Близько 700 футів кабелю йде до дна Бікіні -лагуни разом з нею. [1]

Примітки авторів:
[1] Порося № 311, вагою 50 фунтів, виявлено плаваючим у радіоактивних водах і врятованим. Вона стерильна, але протягом наступних кількох років зростає до 600 фунтів.

Для отримання додаткової інформації про затоплення SAKAWA та стан її аварії див. Статтю Тоні Таллі "Розташовані та обстежені корабельні аварії японського флоту"

Особлива подяка за допомогу у підготовці цього ТРОМ передається пану Фреду Гершлеру, колишньому RM/2, USN, члену екіпажу на борту NAGATO, що прямує до бікіні. Дякуємо за допомогу також "Адміністратору піску" з Нідерландів і Тоні Таллі, Ренді Стоуну та покійному Джону Вітмену. Дякуємо також Еріху Мюттхалеру з Німеччини.


Історія округу Керролл

КАРОЛЛ КАРТІЛЬ лежить на розділяючому хребті між річками Теннессі та Міссісіпі. Він обмежений на північ графствами Віклі та Генрі, на схід - Бентоном та Декейтером, на південь - Хендерсоном та Медісоном, на захід - Гібсоном, і має площу близько 650 квадратних миль. . східну частину осушує Велика Піщана річка та її численні притоки. Ця річка протікає через округ у північному напрямку, а звідти до свого з’єднання з Теннессі. Центральна та західна частини витікають річкою Обіон (яка впадає в Міссісіпі) та її притоками Бівер -Крік, Кривий Крик та Резерфорд -Форк. У західній та північно -західній частинах повіту поверхня країни помірно хвиляста, тоді як у східній та південно -східній частинах вона дещо ламана та горбиста. Грунт зазвичай являє собою глинистий суглинок, змішаний з піском, а надра - червонуватою глиною. При правильному обробітку земля добре росте. Дерева - це дуб у його різновидах, гікорі, тополя, камедь, бук тощо. Існує чимало джерел, але для сімейного користування люди зазвичай залежать від колодязів та цистерн.

Перші поселення в окрузі були здійснені в Маклеморесвіллі та Буена -Вісті близько 1820 року. REC Dougherty, в будинку якого був організований округ, займав земельний офіс у Західному Теннессі в Маклемосвіллі ще в 1820 році. офіс, зроблений 6 грудня 1820 р. Девідом Гіллеспі. Іншими першими поселенцями у західній частині графства були доктор С. Й. Біґем, преподобний Вільям Біґем, Девід Маршалл, Роберт Гілберт, який розчищав місце Макламоресвілла, преподобний Абнер Купер, преподобний Рубен Берроу, Рев. Джеймс і Роберт Херти, Реддік Хіллсман, Вільям Гарріс, Льюїс Демосс та Нейтан Фокс. Джеймс Хемптон, Wm. Хортон, Мойсей Робертс, WA Crider і син RH Crider (який все ще живий), і Nathan Nesbit та син Wilson (останній ще живе), та Samuel Rogers були одними з перших поселенців поблизу Буена -Віста та в інших місцях східній частині повіту. Першими поселенцями в околицях Хантінгдону були Семюел Інграм, Джон Крокетт (батько У. Г. Крокетта, нині Хантінгдон), Джеймс Х. Гі, Wm. А. Томпсон, Томас Росс, Джон Гвін, Роберт Мюррей та інші. Серед перших поселенців в околицях Маккензі були Дж. М. Гілберт (нинішній мер цього міста, якому зараз понад вісімдесят шість років), Амвросій Дадлі, Томас і Ум. Гамільтон, Елам Кашон, Зелена Бетель, Wm. Роджерс і Джон Грін. Пізніше прийшли Джеймс і Річард Коул, Стівен Пейт, Джон Маккензі та інші. Оскільки організація повіту відбулася майже одразу після перших поселень, слід мати на увазі, що кожна особа, названа далі у зв’язку з організацією повіту та судів, була першими поселенцями. Великі ділянки найцінніших земель округу були внесені через розташування військових ордерів на землю у Північній Кароліні та належали нерезидентам. Компанія Mimucan Hunt & amp Co. проводила такі ордери на двадцять земельних ділянок, кожен з яких містив 5000 акрів. У вересні 1794 р. Містер Хант передав Ісааку Робертсу п’ять з них. 25 000 акрів, усі вони лежать на Бівер-Кріку в окрузі Керролл, на частку містера Робертса для визначення земельних ордерів та отримання грантів від штату на вищезгадані двадцять 5000 акрів. Усі ці землі були розташовані на захід від річки Теннессі і значною мірою в окрузі Керролл. У січні 1821 р. Доктор Томас Хант, виконавець заповіту Мімукана Ханта, тоді вже покійного, передав Томасу Х., Джессі, Семюелю та Натану Бентонам інтерес до цих земель, що належать їхньому батькові, Джессі Бентону з Північної Кароліни, все це є записаним у офісі реєстру в Хантінгдоні. Індійці покинули округ приблизно в момент появи переселенців. Але тоді непорушний ліс був заражений ведмедями, вовками, пантерами, оленями, дикими кішками, меншими дикими тваринами та зміями. Кажуть, що ця країна тоді мала репутацію в Північній Кароліні - це п’ятдесят бушелів жаб на акр і змій, достатніх для огорожі землі. ” Дикі тварини знищили багатьох домашніх тварин перших поселенців, але на них полювали і стримували, поки не вимерли всі більш руйнівні. Першим мостом, побудованим в окрузі, став міст Маккі на Великій Сенді. У 1822 році і до цього в окрузі не було млинів, і перші поселенці повинні були поїхати до графства Хамфріс, щоб здійснити їх фрезерування, а сімейні приналежності, такі як сіль, кава тощо, потім привезли з Рейнольдсбурга на Річка Теннессі. Перший млинок у Західному Теннессі був побудований в окрузі Керрол Ісааком Блаунтом на Блоунт -Кріку, на місці млина з тих пір, як він належить Джошуа Батлеру. У березні 1824 р. Wm. Гарріс і Реддік Хіллсман отримали дозвіл окружного суду на будівництво млина на Ріді -Крік, а Джону Стокарду було надано відпустку для будівництва одного на тому самому ручаї. До цього така ж пільга була надана одному Гріну на Холлоу -Рок -Крік. Приблизно в той же час Р. Е. С. Догерті побудував млин на Клір -Крік. Джеймс Шилдс збудував перший бавовняний джин в окрузі на місці поблизу Буена-Віста. Перший заповіт у окрузі був заповіт Девіда Кларка, померлого, засудженого у червні 1824 року. Ендрю Нілі був першим притулком для немовлят, а Джон С. Нілі - першим опікуном. Wm. Робертс, якого звали Біт Нос Білл, був першим чоловіком, одруженим у окрузі. Близько 1831 р. Була побудована магістральна труба Хантингдону, що веде до Джексона. Протягом 1821 та 1822 років округи Гібсон та Дайєр територіально були приєднані до Керрола, а протягом 1823 року - лише Гібсон.

Вирощування бавовни було розпочато першими поселенцями, і воно завжди було основним виробництвом фермерів. Зернові та овочі збирали для домашнього споживання, а бавовняну - на ринок. Тютюн певною мірою завжди був і продовжує вирощуватись у північній частині округу. Люди працьовиті та щедрі, примітивні у своїх звичках, виготовляють та носять багато домашнього одягу. У звіті про перепис населення США за 1880 р. Подано сільськогосподарську продукцію округу наступним чином: індійська кукурудза, 1018 415 бушелів вівса, 37 694 бушелів пшениці, 88 396 бушелів сіна, 1131 тон бавовни, 10 505 тюків ірландської картоплі, 9 377 бушелів солодкої картоплі, 25 099 бушелів тютюну, 69 167 фунтів. І поголів'я поголів’я було перераховано наступним чином: коні та мули, 7428 великої рогатої худоби, 10754 вівці, 7166 свиней, 35398. У 1860 році населення округу Керролл було білим, 13 339 кольорових, 43098. У 1880 році населення було білим, 16 524 кольоровим, 5 579, збільшення білого населення за двадцять років становило 3 185, а кольоровим 1481 - відсоток збільшення першого майже двадцяти чотирьох, а другого трохи більше тридцяти шести.

Уряд повіту

Округ Керролл був організований актом Генеральної Асамблеї штату Теннессі, прийнятим 7 листопада 1821 р., Який передбачав, що новий округ, який буде називатися Керрол, має бути створений у таких межах: #8220Початок на західній межі графства Хамфріс [немає західної лінії округу Бентон] на південно -східному кутку Генрі, що проходить звідти на захід з південною межею округу до південно -західного кута округу Генрі звідти на південь, паралельно лінії діапазону точка в двох з половиною милях на південь від лінії, що розділяє дев’ятий і дванадцятий округи звідси на схід, паралельно лінії розрізу в дев’ятому розпаді, звідти на північ до північно -східного кута діапазону 2, розділ 11, у згаданому дев’ятому окрузі, на схід з лінією району до західної межі округу Перрі [тепер західна лінія округу Декатур], звідти на північ із західною межею округів Перрі та Хамфріс, до початку. ” Акт також передбачав, що суд визнає, що Другі квартальні сесії мають відбутися у другий понеділок березня. Червень, вересень та грудень кожного року в будинку R. E. C. Dougherty у McLemoresville, доки інше не передбачено законом. Наступним актом, ухваленим 21 листопада 1821 р., Стерлінг Брюер з округу Діксон, Джеймс Фентресс з округу Монтгомері та Абрам Морі з округу Вільямсон були призначені комісарами, щоб закріпити місце якнайближче до центру округу, оскільки відповідним місцем може бути закуповується в межах трьох миль від його центру для місця правосуддя. Відповідно до зазначеного акту перша лава мирних суддів складається з Джона winвіна, Едварда winвіна, сенатора Марка Р. Робертса, Семюеля Інгрема, Джона Стокарда, Томаса Гамільтона, Семюеля А. МакКлері, Бенкса У. Берроу, Деніела Берекрофта, та Джон Боун, на замовлення губернатора Керролла, зібралися 11 березня 1822 р. у будинку РЕЦ Догерті в МакЛеморесвіллі та організували перший окружний суд, відомий тоді як суд з визнання винності та чверті засідань, обравши Джон Гвін на посаді голови. Перший запис у протоколі суду після підпису звучить так: “Встановлено, що окружний податок дорівнює податку штату, за винятком білих та чорних опитувань. Щоб кожне біле опитування оподатковувалось у розмірі ста акрів землі, а чорне опитування - у двісті акрів землі. І що Джеймс А. МакКлері візьме список об’єктів оподатковуваного майна на південь від Резерфордської форки річки Обіон, а Томас Гамільтон - перелік усіх на північ від Південної Форки згаданої річки Джона Стокарда - перелік усіх на захід від розділового хребта, що розділяє води річок Сенді та Обіон та між Південною форкою та Резерфордською форкою Обіона Джон Браун переліком усіх на схід від цього хребта та на північ від Піщаного мосту, а Самуель Інграм - списком майна на південь від цього мосту та на схід від зазначеного мосту хребта. ” На другий день терміну були обрані наступні офіцери округу: Сіон Роджерс, шериф Літлтон В. Уайт, реєстр Wm. Адамс, рейнджер Бенкс В. Берроу, попечитель. Джон С. Нілі, коронер, та Джон МакКі, Джордж Сев'єр та Вм. Берекрофт, констеблі. Таким чином організація повіту була завершена.

На червневому терміні 1822 р. Бенкс У. Берроу, Томас А. Томпсон, Джон Стокард, Семюель Інграм та Марк Б. Робертс були призначені комісарами для розкладки округу та контролю за продажем земельних ділянок та зведенням громадських будівель. Згодом до цього комітету був доданий Натан Несбіт. Потім прийшли Стерлінг Брюер та Джеймс Фентрес, двоє з уповноважених, призначених Генеральною Асамблеєю, і повідомили, що вони обрали для місця розташування правосуддя земельну ділянку, що належить спадкоємцям Мімукана Ханта і лежить на півночі берег Бівер -Крік Назва цього урочища, що складається з п’ятдесяти акрів, була отримана лише 21 липня 1823 року, коли його було отримано уповноваженими Томасом Хантом, виконавцем заповіту Мімукана Ханта, штат Північна Кароліна. Перший будинок суду, побудований у 1822 році, представляв собою невеликий зруб без підлоги, зведений на місці нинішнього, і Натан Несбіт, голова суду з розгляду справ та чверті засідань, пробивався крізь ліс із своєї резиденції, за п’ять миль на схід від Хантінгдону, до місцезнаходження округу, несучи з собою свою поперечну пилу, якою він розпиляв двері з нового будинку суду, і ввійшов до неї і відкрив перший суд, який відбувся в Хантингдоні, 9 грудня 1822 року. На цей термін присяжні суду принесли з собою свої положення та розбили табір. Місто Хантінгдон було обстежено Джеймсом Х. Гі під наглядом уповноважених, призначених для планування міста. А під час березневого терміну 1824 р. Суду були зроблені наступні надбавки до геодезиста та комісіонерів: “James H. Gee, на 5 днів ’ послуги, за чотири долари на день, 20 доларів за два ланцюга- перевізників, протягом п’яти днів і#8217 послуг, 1,50 доларів на день, 15 доларів за розміщення 480 повідомлень для лотів, 12 доларів за віскі та папір при продажу лотів, 10 доларів Натан Несбіт, 24 дні як комісар, 72 долари Джон Стокард, 18 днів як комісар , 54 долари Семюель Інграм, 24 дні комісаром, 72 долари Томас А. Томпсон, 20 днів комісаром, 60 доларів Банки У. Берроу, 4 дні комісаром, 12 доларів США. , який до того часу називався Хантсвіллем, був змінений на Хантингдон. Вони прагнули зберегти перший склад, і тому Джеймс Х. Гі, який був музикантом, а також геодезистом і захоплювався старовинною мелодією Хантінгдон, запропонував цю назву, і вона була прийнята. Продаж лотів, дата яких у записах не відображається, мав відбутися до 10 березня 1823 року, про що свідчить запис акта цієї дати від уповноважених Хантінгдона до Джона Крокетта за лот 16. На початковому майданчику міста було 117 лотів та громадська площа. У березневому періоді 1824 р. У судах з визнання вин та чверті засідань були призначені комісари, які дозволили розчистити громадську площу, і Джек Еспі отримав контракт.

Перший будинок суду, описаний раніше, був проданий у 1824 році Джону Крокетту, який переніс його та використав для кухні. Того року його замінили на каркасний будинок 20 吔 футів. Це простояло приблизно до 1830 року, коли третій будинок суду, 30 吮 футів, був побудований з цегли. Джон Паркер та Джейкоб Бледсо збудували фундамент, а Джордж та Джон Сіммонси були мулярами цегли, а Джоел Х. Сміт - теслярем. Четвертий і нинішній будинок суду був завершений у 1844 р. Підрядниками були Джоел Б. Сміт та Томас Бенкс. Порода для фундаменту була вивезена з округу Бентон. Цегляні роботи були передані субпідряднику компанії Wm. S. Нове за один цент за цеглу. Пан Нью у виконанні своєї частини контракту сильно програв. Будинок коштував близько 12 000 доларів. Це двоповерхова цегляна конструкція з двома офісами та судовою кімнатою на кожному поверсі.

Другий будинок суду був проданий Роберту Мюррею і перенесений на його ділянку на схід від громадської площі і використаний як склад. Перша в'язниця, споруджена в 1824 році, стояла майже навпроти теперішньої. Це була невеличка хата з тесаного зрубу, з якої в’язні часто тікали. Другу в'язницю побудував Семюел Інграм у західній частині міста. Зараз він використовується для проживання. Нинішня в’язниця та резиденція в’язниці були споруджені у 1875 р. Під керівництвом Дж. П. Вільсона, В. Б. Гріззарда, Г. В. Хамбла, А. Р. Холла, В. Е. Мебана, Альфреда Брайанта та Л. А. Вільямса. It is a commodious two-story brick building, containing five cells for prisoners, and altogether cost $11,000. The poor farm, consisting of 134 acres, was purchased in 1852 from Thomas Butler. The buildings were improved in 1877 and later, by removing, the old log cabins and erecting in their stead neat frame cottages. The farm was enlarged in 1886, by the purchase from W. O. Davis of 104 acres of timber land adjoining it. The inmates of the poor asylum average about thirty in number, and appropriations are made by the county court for the support of about forty poor persons who reside with their friends throughout the county. The poor of Carroll County are well cared for.

The Nashville, Chattanooga, & St., Louis Railroad was completed through the county soon after the close of the civil war. It has stations within the county at Hollow Rock, Huntingdon and McKenzie. The Memphis & Louisville Railroad was completed through the county in 1860. It has stations within the county at McKenzie, Trezevant and Atwood.

The following is a list of county officers with dates of service: County court clerks: Edward Gwin, 1822-36 George Hem, 1836-40 Young W. Allen, 1840-52 Wm. H. Graves, 1852-68 Cyrus Wilson, 1868-70 W. H. Eason, 1870-78 Elijah Falkuer, 1878-86 J. C. R. McCall, 1886. Sheriffs: Sion Rodgers, 1822-24 Thomas A. Thompson, 1824-25 (died before close of his term) Sion Rodgers, 1825-30 James Latimer, 1830-32 Thomas Banks, 1832-36 Andrew Neely, 1836-38 John Norman, 1838-44 Jeremiah T. Rust, 1844-48 John H. Boyd, 1848-52 Geo. W. Holaday, 1852-58 Alfred Bryant, 1858-62 John Norman, 1862-64 Joseph A. Johnson, 1864-66 James M. Neely, 1866- 70 Alfred Bryant, 1870-74 E. W. Williams, 1874-78 J. F. Leach, 1878-82 E. E. Pate, 1882-84 F. C. Sanders, 1884-86 and re-elected. Registers: Littleberry W. White, 1822-27 H. H. Brown, 1827-32 Thomas A. Hawkins, 1832-40 John R. Clark, 1840-44 Martin Dill, 1844-48 Nathan Williams, 1848-52 Benj. F. Harrison, 1852-56 George L. Harris, 1856-63 J. H. Noell, 1863-68 Joseph McCracken, 1868-74 J. W. Walters, 1874-78 E. G. Ridgeley, 1878-82 J. W. Walters, 1882-86 S. A. Brown, 1886. Trustees Banks W. Burrow, 1822-28, and perhaps to 1836 Mathews Bigham, 1836-42 China Wilder, 1842-52 Thomas Gray, 1852-54 Pleasant G. Wright, 1854-58 James N. Gardner, 1858-62, Wm. Harrison, 1862-70 James S. Ramsey, 1870- 78 J. F. Rogers, 1878-86 A. E. Hastings, 1886. Circuit court clerks: Benjamin B. McCampbell, 1822-40 James M. Henderson, January to August, 1840 Joel R. Smith, 1840-44 John Norman, 1844- 56 B. F. Harrison, 1856-70 W. R. Grizzard, 1870-82 C. P. Priestley, 1882-84 A. E. Hastings, 1884-86 A. W. Hawkins, 1886. State senators: Henry H. Brown, 1823 James R. McMeans, 1820 John D. Love, 1829 Robert Murray, 1831 James L. Totton, 1835 Robert E. C. Dougherty, 1837 Valentine Sevier, 1839 Isaac J. Roach, 1847 Beverly S. Allen, 1849 M. R. Hill, 1851 A. Benton, 1853 Isaac J. Roach, 1857 V. S. Allen, 1859 John Norman, 1865 Wm. H. Hall, 1869 J. M. Coulter, 1873 M. D. L. Jordan, 1875 A. G. Hawkins, 1877 L. M. Beckerdite, 1879 S. F. Rankin, 1881 James P. Wilson, 1883 John H. Farmer, 1885. Representatives in lower house of the Legislature: David Crockett, 1823 Duncan Molver, 1826 Joel R. Smith, 1833 A. M. Cardwell, 1837 Yancey Bledsoe, 1839 A. P. Hall, 1845 Beverly S. Allen, 1847 Granville C. Hurt, 1851 J. W. Wilson, 1855 J. B. Algee, 1857 J. D. Porter, Jr., 1859 J. M. Martin, 1867 B. A. Enloe, 1869 T. B. Brooks, 1873 L. L. Hawkins, 1877 J. R. McKinney, 1885.

The aggregate amount of county taxes charged upon the duplicate of Carroll County for the year 1825, three years after the organization, was as follows: �,932 acres of land, at 64-3/4 cents per each hundred acres, $1,353.87 60 town lots, at 62-1/2 cents each, $37.50 421 free polls, at 12-1/2 cents each, $52.62 245 black polls, at 25 cents each, $61.25 9 stud horses, $21.50. Total, $1,526.75.” The State taxes charged in 1824 amounted to $266.07. Presuming that a like sum for State purposes was charged on the duplicate of 1825, and added to the $1,526.75 of county taxes for that year, the amount for both State and county would be $1,792.82. It will be interesting to compare the foregoing with the recapitulation of the duplicate of the county for the year 1886, which is as follows:

Number of town lots, 610 $346,064
Number of acres of land ____ $2,172,067
Personal property $91,716
Other property $4,935
Total taxable property $2,614,78

The taxes charged on the total value of taxable property and on 3,456 polls are as follows, to wit: State tax, $7, 844.34 county tax, $9,992.95 school tax, $13,448.95 road tax, $1,876.08. Total tax, $33,162.32.

At the second term of the court of pleas and quarter sessions, held in June, 1822, William Arnold, Robert Hughes, Will Stoddart, Archibald C. Hall and Thomas Taylor were admitted and sworn as attorneys to practice in said court. At the same time William Arnold produced his commission from the governor and was sworn as solicitor general of the Thirteenth Solicitorial District. At the next term of said court, September, 1822, John C. Bowen, John McBride, Peter Honnell, David Crockett, the famous hunter, and Hezekiah McVale appeared, and each made oath to the killing of a certain number of wolves, and were allowed the usual bounty for destroying those destructive animals.

Then came Nathan Nesbit, John Stockard, Samuel Ingram, Robert Jainison and Enoch Enochs, commissioners previously appointed to divide an estate of 5,000 acres belonging to the heirs of Isaac Roberts, deceased, and submitted their report in full, which was confirmed, and each was allowed $4 per day for nine days’ services, and James H. Gee, the surveyor, was allowed $6.50 per day for ten days’ services, all to be paid by said heirs in proportion to their respective interests. The names of the men composing the first grand jury in this court were Samuel Woods, Robert Algee, Joseph Dixon, John Kelough, Lewis Demoss, Stephen Warren, William Patton, Thomas Finley, John Martin, Abram White, Henry Rogers and Peter Honnell. They were sworn and charged at the September term, 1822, and after deliberation they returned into court a “bill of indictment against William Robinson and Hawkins Wormack for an affray,” and a presentment against Edward Owin, the clerk of the court, for an assault and battery “on the body of a woman slave, the property of Samuel McCorkle.” At the June term, 1823, David Crockett was indicted for an assault, and upon being tried he made his own defense and the verdict of the jury was “not guilty.” At the same term the fare at taverns was established as follows: “Breakfast, 25 cents dinner, 37½ cents supper, 25 cents lodging, 12½ cents whiskey, per half pint, 12½ cents per pint, 25 cents per quart, 37½ cents feeding horse, 25 cents keeping horse per night, 50 cents night and day, 75 cents man and horse per day, $1.50.”

William Anderson, James H. Russell, James R. McMeans, James K. Chalmers, John L. Allen and M. A. Q. McKenzie were all admitted in 1823 as attorneys to practice law. The last term of the court of pleas and quarter sessions was held in March, 1836, and the first term of the county court under the constitution of 1834, was held in May, 1836. This court was composed of thirty-four justices of the peace, elected by the people, and was organized by appointing Samuel Ingram as chairman. From that year the county court continued to hold its regular sessions until December, 1863, when it suspended business, on account of the war, until July 3, 1865, when it was reorganized under Gov. Brownlow’s administration. It now consists of fifty-three justices of the peace, with Judge G. W. Humble, who has been the presiding officer as judge ever since 1872, and prior to that date he presided over the court for many years as chairman thereof.

The first term of the circuit court was held at the house of R. E. C. Dougherty, at McLeinoresville, beginning on Monday, April 1, 1822, with Hon. Joshua Haskell, judge, presiding. Benjamin B. McCampbell was appointed clerk, and Edward Gwin, Samuel Woods, John Gwin, Samuel McCorkle, Enoch Enochs, David Moore, Jonathan Dawson, Lewis Demoss, Edward Busey, John Stockard, Levi Woods, James H. Gee and John Komez were sworn and charged as grand jurors. This was the first grand jury empaneled in the county. Then came John W. Cook, Robert Hughes and Alex B. Bradford and were admitted and sworn as attorneys to practice in said court. At the September term, 1823, John Montgomery was prosecuted by the State for an “affray,” whereupon Howell Ward, Julius Webb, Walter Connell, Wilson Lightfoot, Mathis Brigham, David Robison, Edward Busey, Theophilus Morgan, Jesse Walker, Nathan Nesbit, and Elijah Wheelis were einpaneled and sworn to try the prisoner, which they did upon the law and the evidence, and returned a verdict of “not guilty.” This was the first petit jury em-paneled in the county, and the trial was the first criminal prosecution in the circuit court. During the war period this court suspended business from April 1862, until August, 1865, when it was reorganized, with Hon. L. L. Hawkins as judge thereof.

Only two persons have been hanged for the crime of murder in Carroll County. The first was Frank Oliver, colored, for the murder of a widow lady by the name of Rumley. After trial and conviction he was executed on the gallows in May, 1847, in the presence of 10,000 spectators. The other was Charley Phillips, colored, for the murder of Frank Prince, colored. After trial and conviction he was executed on the gallows in July, 1884. This execution was private, as provided by late statute.

The chancery court was established at Huntingdon about the year 1835, for all of West Tennessee. The records thereof having been destroyed during the civil war, the exact date is not given. As fast as chancery courts were established in other counties, the territory over which this court held jurisdiction grew less until finally it was limited to that of Carroll County. Pleasant M. Miller, of Jackson, Tenn., is said to have been the first chancellor. He was succeeded by George W. Gibbs, Milton Brown of Jackson, Andrew McCampbell of Paris, Calvin Jones of Somerville, and Stephen C. Pavatt of Camden, Tenn., the latter being chancellor at the beginning of the civil war. This court suspended business from 1862 until February, 1866, when it was reorganized, with Robert H. Rose as chancellor, and S. W. Hawkins, clerk and master. Chancellor Rose was succeeded by James W. Dougherty, and he by John Somers, who was succeeded in 1886 by A. G. Hawkins, the present chancellor. Joel R. Smith was the first clerk and master, and the following gentlemen have been his successors in that office, in the order here named: Henry Strange, Napoleon Priest, who died during his term J. P. Priestley, who held the office when the war began S. W. Hawkins and J. P. Priestley, the present incumbent, who has held the office ever since 1870. Among the distinguished early resident attorneys of Carroll County were Chancellor Milton Brown, Thomas Jennings and Berry Gillespie. Later came John McKernan, Benjamin C. Totton, Chancellor Stephen C. Pavatt, William and J. W. Dougherty, Josiah Hubbard, N. B. Burrow, V. S. and B. S. Allen, none of whom now remain. Then came the Hawkinses, all of whom still remain except Col. Isaac R. Hawkins, who has since died. The present resident attorneys are ex-Gov. Alvin Hawkins and his son Alonzo, Capt. A. W. Hawkins, the present clerk of the circuit court, who is also a physician and minister, and a survivor of the Mexican and civil wars Joseph R. Hawkins, L. L. Hawkins, S. W. Hawkins and Albert G. Hawkins, the present chancellor L. W. Beckerdite, H. C. Townes, the present State Senator elect W. W. Murray, H. C. Brewer, the present postmaster G. W. McCall and J. P. Wilson also Commillis Hawkins, B. P. Gilbert and George H. Ralstone, the latter three being residents of McKenzie, and also I. M. L. Barker, who resides in the Nineteenth Civil District.

The people of Carroll County are patriotic, and whenever the alarm of war has been sounded and the call to arms made, they have responded with gallantry. A company of volunteers, commanded by Capt. B. C. Totton was raised in the county for the Florida war. They went as far as Fayetteville, and not being needed, were not mustered into the service. In 1846 the county furnished a company for the Mexican war. Its officers were Capt. H. F. Murray, Lieutenants Isaac B. Hawkins, J. Richardson, N. B. Burrow Sergeants J. C. Hawkins, James Ingram, B. F. Harrison and R. P. McCracken Corporals John W. Myrick, Jesse Wiley, Ashton W. Hawkins and J. F. Townes privates, seventy-four in number. The company served through the Mexican war as Company B, Second Tennessee Infantry, commanded by Col. Wm. T. Haskell. At this date, 1886, only twenty of these veterans are living, and of that number Dr. A. W. Hawkins, J. F. Townes, H. T. Bridges, M. Bunn, W. G. Crockett, A. R. B. Churchwell, Joseph Hamilton, Wright Mebane, E. D. Shoffuer and Ephraiin Williams are citizens of Carroll County. In February, 1861, a mass-meeting of the citizens of Carroll County was held in the courthouse, and Isaac R. Hawkins, Alvin Hawkins, B. M. Gains, L. M. Jones, A. P. Hall and Dr. Seth W. Bell were appointed a committee to draft resolutions expressive of the sense of the meeting. The majority report of this committee, signed by Isaac R. Hawkins, Alvin Hawkins, Dr. Bell and A. B. Hall, was adopted. It read as follows “That we are in favor of the seceding States being restored to their allegiance to the Governinent of the United States, peaceably if possible, but forcibly if necessary.” The territory being first within the lines of the Confederate armies, the first company of soldiers raised in the county was known as the “Carroll Invincibles,” commanded by Capt. E. P. HalL The next were the companies of Capts. W. A. Marshall and — Shoffner. These three companies were mustered into the Twenty-second Tennessee Confederate Infantry at Trenton, Tenn. in June 1861. The next were Companies C and H of the Fifty-fifth Tennessee Confederate Infantry, the former commanded by Capt. L. W. Clark and the latter by Capt. Alfred Bryant. These companies joined their regiment at Trenton in October, 1861. In the spring of 1863, Company B, of the Nineteenth and Twentieth consolidated regiments of Tennessee Confederate Cavalry, was raised in this county. The company was commanded by Capt. W. H. Hawkins. During the latter part of the war Capt. Rufus Thomas commanded a company in a Kentucky Confederate regiment, which was composed mostly of citizens of Carroll County. Parts of other companies from this county, also served in the Confederate armies. The following commands all served in the Federal armies: Five companies commanded respectively by Capts. A. W. Hawkins, J. M. Martin, P. K. Parsons, John A. Miller and Thomas Belew, were raised in Carroll County and mustered into the Seventh Tennessee Cavalry at Trenton, in September, 1862. The companies of Capt. Hawkins and Capt. Belew, were mustered for twelve months only, and were mustered out at the end of their term, and many of the men re-enlisted in another company which was raised in Carroll County, in the fall of 1863, by Capt. Clinton King and mustered into the same regiment. Another company raised in the county and commanded by Capt John Neely was mustered into the First West Tennessee Infantry in the fall of 1862. The following year this regiment was consolidated with the Sixth Tennessee Cavalry. Company M of the latter regiment was also raised in this county by Capt. John W. Harwood and Lieut. H. L. Neely. During the early period of the war, while Carroll County was subject to the control of the Confederate armies, many of her citizens remained loyal to the United States, fled to the armies of the government for protection, and enlisted in regiments from other States. The guerrillas and bushwhackers were a terror to the people of the county, who suffered much more from their depredations than from the armies of the contending parties. These roving bands of outlaws committed several most brutal and fiendish murders within the county. Since the war the people have become reconciled to the results thereof, and with manifest forgiveness for past offenses, are now peaceable, happy and prosperous. The records of the chancery court were nearly all destroyed during the war, while all the other county records were well preserved.

Towns and Merchants

Samuel Ingram and John Gwin each built a dwelling house on the site of Huntingdon before it became the seat of justice for the county, and John Crockett, the first merchant of the place, built his storehouse on what is now the public square, before the town was surveyed. Other early merchants of Huntingdon were Robert Murray, Ennis Ury and Amer Lake & Co. The first physicians were Jacob White, Robert Nicholson, Gabriel Norman and Dr. Hogg. Thomas Ross located the first tanyard in the town. The merchants during the thirties were those already named, and Clark & Morrison, Everett & Bullard, Edmund Grizzard, G. W. Grizzard and others. After 1840 Thomas K. Wiley and Thomas Hall became merchants of the place, and they and some of those already named continued in business until the beginning of the civil war, when all mercantile business was suspended and remained so until the war closed. When peace was restored, A. R. Hall, Allen & Dougherty, Joseph McCracken and A. C. MeNeal & Co. were the first merchants to resume business. The present business and business men of the town are as follows: Dry goods, Joseph McCracken, S. N. Williams, Priest & Son, J. C. McNeal and Carter & Priest family groceries, Lee Brothers, E. G. Ridgeley, J. Finley, Frank Johnson and W. T. Warren drugs, C. P. Priestley and Dr. John Threadgill hardware, Samuel Hendricks. In addition to the above there is the milliner store of Mrs. Mollie Grizzard, two jewelry stores, two livery stables, two undertaker’s shops, one tin shop, one meat shop, one wagon and other mechanics’ shops, and three drinking saloons. The hotels are the Easen House, Ownsby House and Brown House. There is a grist-mill, sawmill, planing-mill, stave factory and shingle-mill all combined, and the proprietors, Wilder & Dalton, do an extensive business. There is also the steam cotton-gin of J. F. Leach & Co. which gins and puts up from ten to twelve bales of cotton per day. The benevolent societies are the Masonic Fraternity, K. of H. and Golden Cross. The religious denominations are Southern Methodist, Cumberland Presbyterian and Christian. The latter has no church edifice. The colored people have three churches: Methodist, Cumberland Presbyterian and. Baptist. The first newspaper published in Carroll County, was the Huntingdon Advertiser, the first number of which was published at Huntingdon, July 8, 1839, by W. W. Gates, who advocated the principles of the Whig party. After the suspension of this paper another one, known as the Courier, was established about the year 1849 by C. R. P. Byers. A few years later the Carroll Patriot, was established by Wm. H. Hawkins, and published until the beginning of the civil war. In 1868 The West Tennesseean was established by Dr. A. W. Hawkins, and afterward merged into the Huntingdon Courier, and published about two years. The Tennessee Republican, was established in March, 1870, by E. G. Ridgeley, and its publication is still continued. About the same time or a little later The Vindicator was established by Grizzard & Algee, who published it about two years, and then T. H. Baker published The Democrat for a short time. Huntingdon was incorporated November 14, 1823, re-incorporated January 2, 1850, and the charter was so amended in March, 1883 as to require the mayor and marshal to be elected by a popular vote instead of by the aldermen as was the former custom. Честь. George T. McCall is the present mayor. The town has a pleasant and healthy location on high rolling ground, and its population is about 800.

McKenzie is situated at the crossing of the Nashville & Northwestern and the Louisville & Memphis Railroads. It was surveyed and platted in 1865 on lands belonging to James M. McKenzie, and buildings began at once to be erected, and the foundation for a prosperous town was at once established. A. G. Gilbert was the first merchant, and the next McKenzie & McClintoch and Mebane, Elbow & Covington. The town now contains four dry goods stores, six family groceries, two drug stores, one hardware store, three drinking saloons, two railroad depots, four steam cotton-gins, one planing-mill, one flouring-mill, two saw-mills, a livery stable, wagon and carriage shop, other mechanic shops, tw& hotels, the McKenzie House and Briant House one weekly newspaper, the. Tri-County News, established in 1882 and published by H. C. Lawhon two colleges, two public schools, white and colored, and three churches Methodist, Cumberland Presbyterian and Baptist also two colored churches, Cumberland Presbyterian and Baptist. The population of McKenzie is about 1,000. Being located, as it was, on uncleared land, many of the forest trees have been preserved for shade, and altogether the town has a very attractive appearance. Trezevant on the Louisville & Memphis Railroad, ten miles southwest of McKenzie, was established in 1859 on lands belonging to L. B. White and W. A. Marshall. The first merchants were A. White and R. H. Algee. The former was the first postmaster. The business of the town now consists of five dry goods stores, two family groceries, one drug store, one grist-mill and three cotton-gins. The churches are the Cumberland Presbyterian, established in 1862 Baptist Mission, 1866 Southern Methodist, 1870, and Christian, 1875. The population of the place is about 400. Hollow Rock which took its name from a natural curiosity, being a large hollow rock located there, is nine miles east of Huntingdon on the Nashville & Northwestern Railroad. It was established soon after the close of the war, and its first merchants were Aaron Lipe and John G. Martin. It now has three general stores, one drug store, a good academy and four churches in its vicinity, viz.: Missionary Baptist, Primitive Baptist, Methodist and Southern Methodist.

McLemoresville, nine miles west of Huntingdon and the place where the county was organized, is now only a post hamlet, containing two stores, a steam cotton-gin, and a good school, the Methodist Institute, and it has a population of about 150. In the early history of the county, and before railroads were established through it, McLemoresville was a place of considerable business importance. Clarksburg, nine miles south of Huntingdon, is a post village which was established about the year 1850 on lands of Peter Wood. Kelly Clark was its first merchant. It has three general stores, a drug store, grist-mill, cotton-gin and about 100 inhabitants. Buena Vista, about eight miles east of Huntingdon, was established about the year 1850 on lands of Thomas A. Pasture. W. P. Chambers, its first merchant, is still in the business there. It has two general stores, a cotton-gin, a Baptist Church and a good academy. Atwood, four miles southwest of Trezevant and on the same railroad, was established in 1872 on lands owned by J. H. W. Cage. The first merchants of the place were W. H. Scalloin and J. J. Clark. The postoffice was established the, same year, and J. H. W. Cage was the first postmastcr. The town now contains four general stores, a cotton-gin, gristmill and saw-mill, and two churches, Methodist and Baptist, the former hay-in been established in 1859, and the latter in 1874. The village has 118 inhabitants. The Shiloh Cotton Factory was established about the year 1850, in the Ninth Civil District, by Prince, Carson & Co. who prior to the war manufactured cotton yarns. Since the war the property passed into the hands of Messrs. Cheek, Ethridge & Co. who for a number of years manufactured carpet warp. They have recently changed the business and now manufacture woolen goods entirely.

Among the pioneer school teachers of the county were Soloman Perry, Wm. H. Province, Henry M. Bunch and Samuel Winn. In early times there were but few schools in the county, and they were supported by the subscription of the parents patronizing them, and were all of a primary character. Later as the population increased, academies were established at the villages throughout the county, and more competent teachers were employed. But all children residing at too great distance to attend such academies, and whose parents were not able to send them away to school, had but meager opportunities for obtaining an education before the inauguration of the free school system adopted since the civil war. Some statistics from the report of S. E. Tucker, the county school superintendent, for the last school year, 1886, will show the progress being made under this system. The items copied are as follows: “Scholastic population: White—male, 3,190 female, 3,129 total, 6,319. Colored—male, 1,008 female, 1,017 total, 2,025. Pupils enrolled in the schools during the year: White—male, 2,414 female, 2,214 total, 4,628. Colored—male, 648 female, 660 total, 1,308.” From the foregoing it will be seen that of the scholastic population 1,791 white children, more than one-fourth of the whole number, and 717 of the colored children, nearly one-third of the whole number, were not enrolled in the public schools. This proves that the free school system is not as yet well sustained in this county. This is probably due to the fact that there were seventeen private schools sustained in the county during the same year. Several of the small villages each sustained a good academy. Huntingdon has a high school which employs a principal and two assistant teachers. This school is run five months in the year under the free school system, and five months as a private school. The county of Carroll is fortunate in having two good colleges, both located at the town of McKenzie, viz.: Bethel College and McTyeire Institute. The former was founded at McLemoresville in 1847, and became a chartered school in 1850. Its presidents before the civil war, named in succession, were Rev. B. N. Roach, Rev. C. J. Brady, Rev. A. Freeman, D. D., and Rev. Felix Johnson, D. D. The school was suspended during the continuance of the civil war, after which Rev. B. W. McDonald, D. D., Rev. J. S. Howard, A. M., and Rev. M. Liles, were presidents until 1871, when the school was moved to McKenzie, and Rev. W. W. Hendricks, then conducting the Hendricks High School, was chosen president. He superintended the construction of the main building, consisting of eight rooms, at a cost of $7,000. Two additional rooms were joined to the main building in 1886. The whole is constructed of brick, and finished in modern architectural style. Dr. Hendricks served as president until 1882, when he was succeeded by W. B. Sherrill, who served until June 1886, when Rev. John L. Dickens was unanimously chosen to fill that office. The college has an excellent faculty, a thorough course of study, and about 200 students in attendance.

The history of the McTyeire Institute as published with the minutes of the Paris District Conference of the Methodist Episcopal Church, is as follows: “This school was founded September, 1867, by Capt. H. C. Irby, A. M., and called the McKenzie Male and Female Institute. In 1871 he associated with himself E. H. Randle, A. M., and chartered it as McKenzie College. They continued joint principals until the retirement of Capt. Irby, in 1874, when Mr. Randle became sole president, remaining until the close of the spring term of 1877. The Rev. Preston A. Miller, A. M., of Georgia, was then elected president, and remained one year he was followed in 1878 by L. W. Galbreath, A. M., who likewise retired at the close of one session. Dr. A. P. Waterfield, who had owned the college property for some years, secured the services of the Rev. Edwin B. Chappell, B. A. (Vanderbilt), and W. D. Vandiver, Ph. B. (Central), as joint principals. He also produced some change in the. character of the college, advertising it as a fitting, rather than a finishing school—a classical training school, auxiliary to the Vanderbilt and. other higher educational institutions. Mr. Vandiver’s health failing, he returned to Missouri in 1880, and Granville Goodloe, M. A., another Vanderbilt graduate, was associated with brother Chappell they continued in charge of the school two years. During this time the college was sold to the Rev. H. M. Sears, as a boarding-house for young ladies, and. the trustees of the Methodist Church built a fine brick academy, which was so far completed as to be occupied by the school in the spring of 1882. The trustees named this new building McTyeire Institute, in honor of our present beloved senior bishop. The same year brother Chappell, believing that he ought to enter the regular work of the ministry, provided for his retirement by the election of E. R. Williams, A. M., principal,” who, with Mr. Goodloe, continued in charge of the school until September, 1886, when the latter resigned and was succeeded by Rev. J, H. Harrison, A. B. (Vanderbilt). It is accepted as the authorized school of the Methodist Church by the Paris, Union City, Dyersburg and Bolivar Districts. In 1882 the church came in possession of the property, as well as the school.

The pioneer churches of Carroll County were the Baptists, Presbyterians, Cumberland Presbyterians and Methodists, and among the pioneer ministers were Rev. Willis Bridges, Rev. Benjamin Peeples, Rev. Robert Baker, Parson Wear, Rev. Johnson, Rev. Allen T. Graves, Rev. Samuel McNutt, Revs. James and Robert Hurt, Rev. Wm. Bigham, Rev. Beuben Burrow and Rev. Abner Cooper. These ministers were all among the early settlers of the county, and they and other pious men and women led the way into the wilderness and established religious societies in various parts of the county, as soon as enough persons could be assembled together for that purpose. And the above named religious denominations have always been the leading churches in the county, and now have church edifices in all of the towns and villages, as well as in all parts of the county, so that the people are fully and conveniently supplied with opportunities for public worship. The Christian, and other churches, have also been established within the county. The first camp-meeting was held, in a very early day at the Shiloh Camp-ground in the northern part of the county, by the Cumberland Presbyterians. And the next camp-meeting was held by the Methodists at Carter’s Chapel. Afterward, camp-meetings were held at Black’s Camp-ground in the southwestern part of the county, and at William’s Camp-ground in the eastern part of the county. And later the Christian Church established a camp-ground about twelve miles south of Huntingdon, where they held annual meetings. No services have been held at any of these campground for many years. But the Methodists continued to keep their campground at Chapel Hill in the northeastern part of the county, in order, and to hold their annual meetings there.

Подяки

Acknowledgments are hereby made to ex-Gov. Alvin Hawkins, Dr. A. W. Hawkins, W. G. Crockett and Judge G. W. Humble, and others, for valuable information pertaining to the history of Carroll County. Mr. Crockett is the only survivor of the first settlers of Huntingdon, being a lad when his father, John Crockett, settled there and opened the first store.


The "Register of Commissioned and Warrant Officers of the United States Navy and Marine Corps" was published annually from 1815 through at least the 1970s it provided rank, command or station, and occasionally billet until the beginning of World War II when command/station was no longer included. Scanned copies were reviewed and data entered from the mid-1840s through 1922, when more-frequent Navy Directories were available.

The Navy Directory was a publication that provided information on the command, billet, and rank of every active and retired naval officer. Single editions have been found online from January 1915 and March 1918, and then from three to six editions per year from 1923 through 1940 the final edition is from April 1941.

The entries in both series of documents are sometimes cryptic and confusing. They are often inconsistent, even within an edition, with the name of commands this is especially true for aviation squadrons in the 1920s and early 1930s.

Alumni listed at the same command may or may not have had significant interactions they could have shared a stateroom or workspace, stood many hours of watch together… or, especially at the larger commands, they might not have known each other at all. The information provides the opportunity to draw connections that are otherwise invisible, though, and gives a fuller view of the professional experiences of these alumni in Memorial Hall.


Barangay 171

The population development of Barangay 171 as well as related information and services (Wikipedia, Google, images).

НазваStatusНаселення
Перепис населення
2000-05-01
Населення
Перепис населення
2010-05-01
Населення
Перепис населення
2015-08-01
Barangay 171 Barangay33,15280,93198,166
CaloocanМісто1,177,6041,489,0401,583,978

Джерело: National Statistics Office of the Philippines (web), National Statistical Coordination Board (web).

Пояснення: Area figures are computed by using geospatial data.


Carroll DE-171 - History

Welcome to this
Carroll County Illinois
Genealogy Trails Website

Our goal is to help you track your ancestors through time by transcribing genealogical and historical data and placing it online for the free use of all researchers


This Genealogy Trails legacy site has been retired and is not available for adoption.

We do have many other county sites available for adoption, so.
If you have a love for history, a desire to help others, and basic webpage-making skills, consider joining us!
Get the details on our Volunteer Page .
[A desire to transcribe data and knowledge of how to make a basic webpage is required.]


We regret that we are unable to do personal research for anyone.
Усі дані, на які ми натрапимо, будуть додані на цей сайт.
Ми дякуємо Вам за відвідування та сподіваємось, що Ви знову повернетесь, щоб переглянути оновлення, які ми робимо на цьому сайті.

Happy Trails to you on your quest for your ancestors.

Carroll County
Carroll County was formed in 1839 out of Jo Daviess County.
The county is named for Charles Carroll who signed the Declaration of Independence. Carroll, who died in 1832, was the last signer to die.
The county seat is Mount Carroll

The historical town of Savanna is here in Carroll County right on the Mississippi River. When the trains and riverboats rules this town was a hustle and bustle of excitement and adventure. People from far and wide passed through Savanna, some moved on but many left their mark. Further inland is the county seat of Mt. Carroll, complete with a Courthouse Square. The city of Mt. Carroll, although up to date and progressive, is still a place where time stands still. The brick streets can still be found, the old buildings and stores are still used. A drive through town makes you feel like you would want to live there.

Міста
Lanark * Mt. Carroll * Savanna
Villages
Milledgeville * Chadwick * Shannon * Thomson

Carroll County is divided into these twelve townships:
Cherry Grove-Shannon * Elkhorn Grove * Fairhaven * Freedom * Mount Carroll * Rock Creek-Lima *
Salem * Savanna * Washington * Woodland * Wysox * York

Many thanks to these Fans of Free Genealogy who have contributed so much to this website over the years:


Зміст

Керролл was assigned to convoy escort duty, with its heavy demands for vigilance, ability to steam in all weather, and optimum readiness for duty at all times. Between 1 January 1944 and 9 May 1945, she made eight voyages between Norfolk, Virginia, and Gibraltar, Casablanca, Bizerte, and Algeria, guarding the men and supplies destined to carry the war through southern Europe. Between convovs, Керролл received necessary attention at east coast shipyards, and sharpened her training with exercises in Casco Bay.


Операції Тихоокеанського театру Другої світової війни

With the coming to the European theater of the victory in which she had played a significant part, Керролл was reassigned to the Pacific Fleet, to which she reported at Cristobal, Canal Zone, on 9 June 1945. She sailed to San Diego, California, and Pearl Harbor for exercises through 15 July, when she sailed for Eniwetok, Saipan, and Ulithi, arriving on 17 August.

Until 3 November 1945, Керролл patrolled the smaller islands of the Palau group searching for by-passed Japanese garrisons and prisoners of war. On 6 October, the surrender of Sonsorol, Fanna, Merir, and Tobi Islands was signed on her decks. She then furnished supplies, and supervised the evacuation of the islands by the Japanese.

List of site sources >>>


Подивіться відео: Кэрролл Шелби, о чём умолчали в фильме (Січень 2022).