Замок Око

Замок Око-один з небагатьох замків, що залишилися на початку нормандського світу. Сьогодні відвідувачі можуть оглянути околиці з подібним почуттям домінування серед нормандських мешканців.

Історія замку Око

Замок Око-замок з мот-і-Бейлі в Саффолку, побудований незабаром після нормандського завоювання в 1066 році. Око-це один із лише двох замків, зафіксованих у книзі Вільгельма Завойовника в Страсний день 1086 року, результатом ринку, що проходив у замку. первісний власник Вільям Малет отримував дохід.

Протягом 11 -го та 13 -го століть право власності на замок Око, стратегічний оборонний об’єкт та символ впливу в регіоні, передавалося нормандському панівному класу, включаючи королів Стівена I та Генріха II. Саме під час боротьби за владу замок був частково занедбаний після того, як був розграбований під час Другої війни баронів у 1265 році.

З 14 століття замок Око служив в'язницею, а близько 1561-2 років на вершині девізу був побудований вітряний млин. У 1830 -х роках всередині замку Бейлі були побудовані вікторіанська робоча хата та школа, але до 1844 року тодішній власник сер Едвард Керрісон вітряний млин замінив на крем’яний будинок. Керрісон побудував житло для свого бетмена, особистого слуги військових офіцерів, який врятував йому життя під час битви при Ватерлоо. Однак будівля зруйнувалась під час бурі 1965 року. В результаті Замок Око іноді називають «Дурістю Керрісона».

Замок Око сьогодні

Сьогодні замок Око складається з кургану та кам'яних уламків первісного нормандського замку. Нещодавно відреставрований майданчик має дерев’яну оглядову платформу, з якої відкривається вид на мальовниче містечко Око з його прекрасною церквою, історичним Гілдхоллом та околицями.

На веб -сайті є кілька інформаційних дощок, а на території є столики для пікніків, тому ви можете зупинитися, щоб насолодитися обідом, перш ніж піднятися по сходинках по горбі до "дурниці Бетмена" та оглядового майданчика. Замок Око відкритий щодня зі списком ключів, які знаходяться поблизу, якщо ви виявите, що ворота закриті, а також сайт придатний для собак.

Як дістатися до Очного замку

Замок Око розташований біля А140 поблизу Якслі на схід. Безкоштовна автостоянка доступна на автостоянці Cross Street лише за 300 м від замку. Якщо ви користуєтесь громадським транспортом, ви можете дістатися потягом з Іпсвіча до Дісса, а потім сісти на автобус 110 до ратуші Око, що за 300 метрів пішки.


850 років захоплюючої історії

Замок Ельц вважається замком німецького лицаря par excellence. Він залишався у власності первісної родини і ніколи не був знищений. Його історія - це багатство міфів та подій, відомих особистостей та великого мистецтва. Короткий портрет замку з найважливішими датами та фактами, а також безліччю цікавих історій та інформації:

9-13 століття
Розвиток середньовічних замків, якими ми сьогодні так захоплюємось через їхню красу та укріплення, розпочався у IX та X столітті. Те, що раніше були невеликими садибами, оточеними земляними будівлями та палісадами, тепер стали замками, укріпленими важкими стінами. Найвищий період будівництва замків припадає на XI - XIII століття - період династії Штауфферів. У цей насичений подіями період також вперше згадується ім’я Ельц.

1157 рік
У 1157 р. Імператор Фрідріх I Барбаросса видав акт пожертвування, який був підписаний і скріплений печаткою Рудольфа фон Ельца як одного зі свідків. В цей час він мешкав у невеликому замковому комплексі поруч з Ельцбахом. Частини цього першого замку, такі як романська сторожа Платта-Ельца та чотири поверхи колишньої романської «паласи» (житлового кварталу), сьогодні інтегрованої в Будинки Кемпенічів, можна побачити і сьогодні. Ймовірно, найдавніший пофарбований димар у Німеччині та нещодавно відкрита розписна віконна арка також датуються цим періодом.

Замок Ельц був зведений у стратегічно важливому місці: він був побудований уздовж торгового шляху, що з'єднував річку Мозель - історично один з найважливіших торгових шляхів у Німецькій імперії - з Ейфелем та родючим Майфельдом.

Замок та його околиці утворюють гармонійну єдність: оточений з трьох сторін Ельцбахом, замок базується на овальній скелі - фундаменті замку - яка сама по собі досягає 70 метрів у висоту. Архітектура відповідає формі скелі, що призводить до незвичайних форм різних кімнат.

1268 рік
Брати Еліас, Вільгельм та Теодеріх мали суперечку, і сім’я розпалася до 1268 року. Це призвело до поділу замку та маєтку між трьома гілками родини. Відтепер замок був так званим "Ганербенбургом", замком, в якому одночасно проживало кілька родів.

1300 та 1311
Схожий на вежу сьогоднішній іменований "Кляйн Родендорф" на північ від старого храму, ймовірно, був побудований для Теодеріха цу Ельца "Буйволських рогів" між 1290 і 1300 роками.

Йоганн зу Ельц, син Вільгельма, побудував перші п'ять поверхів того, що сьогодні називається "Будинок Рюбенах", у 1311 році для своєї родини "Ельц срібного Лева".

1331-1336
Лорди Ельца протистояли експансійній політиці архієпископа Тріра, Балдуїна Люксембурзького, уклавши союз із сусідніми замками, так званим "Ельц-феодом". У 1331 р. Це протистояння стало першим задокументованим нападом канонів на північ від Альп. Коли це виявилося неефективним, Балдуїн збудував облоговий замок Трутцельц, руїни якого можна побачити і сьогодні, звідки він довгі роки облягав замок Ельц з катапультами та важкими кам’яними кулями. Лицарі Ельца остаточно відмовились у 1336 р. У результаті цієї поразки більшість укріплень довелося зруйнувати, залишивши замок не більше як укріплену резиденцію. Однак це ніколи не було знищено. Це був щасливий поворот, що замок ніколи не бачив жодних бойових дій після ворожнечі Ельц. Це не в останню чергу завдячувало розумній сімейній політиці, проникливій дипломатії та періодичній підтримці сусідів.

1472 рік
Два верхні поверхи та дах Будинку Рюбенах були надбудовані в 1442 році, тоді як сходи цієї будівлі були завершені лише в 1444 році. Чудові фрески в цьому будинку на заході замкового комплексу були завершені в 1742 році під керівництвом Ланселота та Вільгельма. срібний лев. До речі, назва "Ельц-Рубенах" сходить до сімейного маєтку Рюбенах поблизу Кобленца, який був придбаний Річардом Срібним Левом.

Будинок Рюбенах із своїми багатокутними дерев’яними каркасними баштами, простим орилієм, що спирається на дві базальтові колони над входом, та чарівною пізньоготичною капличною апсидою характеризує архітектурну різноманітність центрального подвір’я.

1490-1540
Будинок Грос-Родендорф був зведений між 1470 і 1520 роками. Найстарішою частиною, яка датується приблизно 1470 роком, є Банерна зала з її чудовим сітчастим склепінням пізньої готики, колись, ймовірно, частиною каплиці. Ще чотири поверхи були надбудовані над цією кімнатою. До двору є склепінчаста передпокій, що спирається на три стовпи. Назва Ельц-Родендорф походить від шлюбу Ганса Адольфа цу Ельца з Катаріною фон Брандшайд цу Родендорф у 1563 році. Завдяки цьому зв’язку родина придбала панування Родендорфа (Шаторуж) у Лотарингійському районі Бузонвіль. Ганс Адольф та його нащадки відтепер прийняли цю назву.

1510–1581
Сім'я Ельц була успішною переважно на виборах у Майнці та Трірі. Кожне покоління породило низку членів сім'ї, які почали займатись канцелярською професією. Тільки в архієпископії Тріра за 400 років було понад 70 священиків та черниць, найвидатнішим з яких був Якоб зу Ельц, який народився у 1510 р. Він був одним із найважливіших виборців князя в історії архієпископства. Трірського, який займав протягом свого життя ряд важливих посад: Після навчання у Льовені Якоб цу Ельц спочатку став каноніком Тріра 15 грудня 1525 року, а пізніше, 13 жовтня 1547 року, деканом собору. З 1564 року він також був ректором Трірського університету. У 1567 році він був остаточно обраний архієпископом і виборцем принца капітулом собору в Кобленці.

Якоб цу Ельц був сильним прихильником Контрреформації, який мав своїх найважливіших союзників серед єзуїтів. Більшу частину свого правління йому довелося проживати поблизу Вітліха, оскільки Трір перебував у руках лютеран та кальвіністів. Лише через 13 років, після інтенсивних переговорів і нарешті силою зброї, йому вдалося перенести свій суд до Тріра. 27 травня 1580 року місто Трір зустріло принца -курфюрста на ринковій площі і присягнуло йому на вірність. Якоб цу Ельц помер 4 червня 1581 р.

1604-1661
Між 1604 і 1661 роками було додано один-три поверхи з переважно дерев’яних каркасів до асортименту романського залу та його бічних будівель. Це розширення торкнулося південно-східних частин замку, головним чином того, що сьогодні відоме як Будинки Кемпенічів. Їх архітектурна композиція та добре структурована конструкція з дерев’яного каркаса завершують мальовничий вигляд внутрішнього двору. Цистерна під могутньою східною вежею постачала весь замок водою.

Головний вхід до Будинків Кемпенічів укритий воротами, які підтримуються двома базальтовими стовпами, з'єднаними арками. Над нею - Орієльська палата. Написи на арках "BERGTORN ELTZ 1604" та "ELTZ-MERCY" позначають дату початку будівництва та членів родини, відповідальних за модернізацію та розширення романської будівлі.

Тридцятилітня війна зірвала будівельні роботи, і будівництво було відновлено та завершено лише за часів Ганса Якоба цу Ельца та його дружини Анни Єлизавети фон Меценгаузен. Це згадується у ключових каменях розкритого склепіння залу воріт (1651 р.) З гербом родин Ельц та Меценгаузен. Чудовий герб альянсу раннього бароко 1661 року також відноситься до цієї фази будівництва. Він вирізьблений у жовтому пісковику і встановлений під центральними вікнами орилі. Такі ж герби можна знайти на кованих віконних сітках нижнього залу будинку Кемпенічів та на геральдичному щиті на перилі у дворі.

Таким чином, період будівництва замку тривав понад 500 років. Архітектура цього замку об'єднує всі стилі від романського до раннього бароко для формування гармонійного ансамблю. Замок перетворився на "Рандхаусбург" з вісьмома висотними житловими будинками, згрупованими близько до центрального двору. У більш ніж 100 кімнатах замку мешкало до 100 членів родини разом із приблизно такою ж кількістю слуг.

1624 рік
Ганс Якоб цу Ельц також займав важливу посаду в електоратах Тріра. 15 липня 1624 року князь курфюрст надав йому спадкову посаду "Ербмаршал". Це означало, що він і його нащадки командували військами виборців у часи війни і мали владу над усіма лицарями Тріра.

1665 - 1743 роки
Найбільший політичний вплив родини Ельц здійснив Філіп Карл зу Ельц, принц -курфюрст Майнца та арцканцлер Священної Римської імперії німецьких націй. Філіп Карл, що народився в 1665 році, вступив до Німецько-Угорського коледжу в Римі в 1686 році. До 1719 року він піднявся до купольного кантора Майнца та архідиякона Тріра і представляв імперські інтереси на виборах Георга фон Шенборна на посаду князя курфюрста Тріра. Він також був каноніком у Майнці та Трірі.

Після смерті курфюрста принца Майнца Філіпа Карла зу Ельца одноголосно обрали його наступником. Таким чином, Філіп Карл був клерикальним лідером і наймогутнішим духовним князем на північ від Альп. Як канцлер німецького рейху він згодом очолив рейхстаг у Регенсбурзі, де був найвищим імператорським князем після самого імператора. Його найбільшим досягненням стала так звана прагматична санкція, яка дозволила ерцгерцогині, а потім і імператриці Марії Терезії успадкувати весь маєток Габсбургів, хоча жіноча правонаступництво не передбачене саліанським імператорським законодавством.

Протягом більшої частини свого правління Філіпп Карл представляв інтереси Карла VI Габсбурзького. Він створив союз проти Баварії разом з виборцями Ганновера та Тріра. Однак у 1742 р. Стався розрив з будинком Габсбургів. Причиною цього стали імперські вибори, де Філіп Карл був змушений проголосувати за Віттельсбаха Карла Альбрехта, пізніше Карла VII - не в останню чергу через тиск з боку Баварії та Франції. Будинок Габсбургів розцінив це як зраду. Філіп Карл страждав від цього рішення аж до своєї смерті в 1743 році.

1688-1689
Багато замків у Рейнському регіоні були зруйновані під час Палатинської війни за спадкоємство з 1688 по 1689 рр. У цей період Ганс Антон зу Ельц-Уттінген зіграв важливу роль у збереженні замку Ельц. Будучи високопоставленим офіцером французької армії, йому вдалося вилучити замок із офіційного списку будівель, які підлягають знищенню. "Неофіційний" французький наліт на замок Ельц був виключений лише сміливим втручанням жителів Мюдена, які заманили мародерів на стиглі кукурудзяні поля, а потім підпалили поле разом з небажаними відвідувачами.

1733 рік
Через їхні заслуги під час хаосу Реформації та Турецьких воєн імператор Карл VI нагородив сім'ю Ельц Золотого Лева титулом "Рейхсграф" (граф Рейху) у Відні 1733 р. Крім того, сім'я Ельц була нагороджена "Großes Palatinat", привілей діяти від імені імператора, обирати нотаріусів, легітимізувати позашлюбних дітей, присуджувати герби з декором щита та шолома простим громадянам, призначати громадських суддів та книжників, звільняти кріпаків та набагато більше.

1736 рік
Будинок Ельца володів великими маєтками, переважно у виборчих округах Тріра та Майнца. Найзначніший маєток, однак, був на річці Дунай у Східній Хорватії. Сім'я Ельц придбала панування Вуковар у 1736 р. Тут головну резиденцію мали графи фон унд зу Ельц до примусового вигнання у 1944 році.

1794-1815 рр
Під час французької окупації Рейнського регіону з 1794 по 1815 рік графа Уго Філіпа зу Ельца вважали емігрантом. Його маєтки на Рейні та поблизу Тріра були конфісковані. Його самого називали "громадянин граф Ельц". Замок Ельц та його маєтки підпорядковувалися військовому командуванню Кобленца. Пізніше виявилося, що граф Гюго Філіпп не емігрував, а залишився в Майнці. Таким чином, доходи від його маєтків були перераховані йому в 1797 р. У 1815 р. Граф Гюго Філіпп придбав Будинок Рюбенах та маєтки баронів Ельц-Рюбенах. Оскільки філія Ельц-Родендорф припинила свою діяльність, а їх маєтки перейшли до відділення Ельц-Кемпеніч у 1786 році, тепер Гюго Філіп був єдиним власником замку.

1845-1888
Під час епохи романтизму у 19 столітті та пожвавлення інтересу до Середньовіччя граф Карл зу Ельц почав відновлювати свій родовий замок. Обширні заходи тривали з 1845 по 1888 рік, коштуючи значної суми 184 000 марок. Сьогодні це буде еквівалент близько 15 мільйонів євро. Граф Карл зу Ельц підійшов до цієї справи з великою ретельністю та врахуванням існуючої архітектури. На відміну від багатьох подібних проектів у 19 столітті, він не змінив замок, а спритно його відновив - те, що і сьогодні високо оцінюють експерти -глядачі.

1976 по 1982 рік
З 1976 по 1982 р. Граф Якоб та графиня Ладіслая зу Ельц заново обштукатурили сильно ушкоджені стіни замку та утримували їх за допомогою заходів щодо забезпечення роботи.

1990 по 1998 рік
Після нового утворення держави Хорватія Якоб Граф зу Ельц був депутатом хорватського парламенту між 1990 та 1991 роками та у 1998 році. Він також був членом Комітету закордонних справ та Європейської ради та був першим членом партії Ельц сім'ю призначити до ордена Золотого Руна. Він помер у 2006 році.

Замок Ельц сьогодні
Замок Ельц знаходиться у володінні родини Ельц більше 800 років. Нинішній власник замку, доктор Карл Граф фон унд зу Ельц-Кемпеніх, псевдонім Фауст фон Стромберг, проживає у Франкфурті-на-Майні.

За допомогою Німецької програми стимулювання ІІ та Німецького фонду охорони пам’яток замок можна було б масштабно відновити між 2009 та 2012 роками. Ці заходи включали структурні ремонти, ремонт покрівлі та дерев’яних каркасних конструкцій, а також оновлення. технічного обладнання в будинках Родендорфа та Кемпеніча. Дах Платта Ельца також довелося реконструювати.


Посібник з … очей

Вам цікаво дізнатися про найближчі райони? Прочитайте наш путівник по селах і містах Саффолка.

Одного разу відвідувач Eye сказав: «Ми бачили Ратушу. Де місто? ”Можливо, це не найбільше місто в Саффолку, але Око із задоволенням його відвідує. У Саффолку ви не знайдете багато італійських ратуш, але в Око є своя, побудована в 1857 році, з годинниковою вежею, яка використовується для затримання місцевих злочинців! Це привабливе містечко з багатьма незвичайними та цікавими будівлями та прекрасними місцями для проживання, тож не забувайте про це.

Історично Око (назва походить від давньоанглійського слова «острів»), було б оточене водою та болотом, а лише церква Св. Петра та Св. Павла та замок на висоті.

Сама церква надзвичайно вражаюча і датується 1470 роком. Всередині є дерев’яний штор із 15С із заплутаною різьбою та картинами королів, святих та єпископів. Хоча картини вицвіли, вони були частково відреставровані і дають уявлення про блискучі кольори, які можна було побачити в середні віки. Церковна вежа також надзвичайно вражаюча на висоті понад 101 фут/30 метрів - описана Ніколасом Певзнером як "Одне з чудес Саффолка". Ймовірно, церква була перебудована на місці старої церкви, як це було поширено у Східній Англії в цей період процвітання. Зараз важко повірити, але в 15 і 16 с. Східна Англія була, окрім Лондона, найбагатшою та найбільш густонаселеною територією Англії, перш за все, завдяки торгівлі вовною та тканинами та стратегічному становищу регіону, що стояв над Низькими країнами через море.

Однією з цікавих особливостей Eye є поєднання архітектурних стилів та будівельних матеріалів на порівняно невеликій території. Наприклад, ви побачите Червоний дім з фасадом з червоної цегли 19C на вершині будинку з дерев’яного каркаса. На Замковій вулиці можна побачити колишній громадський будинок «Підкови» з цегляним фасадом, пофарбованим у досить сміливий відтінок фіолетового (знизу).

Це характерно для району - кошти були витрачені на фасад, а решта майна залишилося недоторканим. На вулиці Ламбсет-нещодавно відреставровані богадільні (знизу), побудовані в 1850 році на заміну старовинним об’єктам, побудованим у 1636 році. Ці вікторіанські богадільні демонструють багато типових рис того періоду, включаючи високі димоходи з нео-Тюдорів, кам’яні навіси та малюнки з блакитної цегли.

Над невеликим ринковим майданчиком нависає широкий візерунок Білого Левиного Будинку, який до 1987 року був готелем Білий Лев. Тепер, розділений на будинки та квартири, ворота у своєму дворі мають унікальний арочний знак над ним, який проголошує "Заклад для розміщення".

Очне Гільдхолл датується кінцем 15 -го століття і, можливо, був заповіданий Джоном Апсоном «на благо його душі». Незважаючи на вікторіанські «покращення», на кутовому стовпі все ще є середньовічна різьблена фігура Архангела Гавриїла, а дві арочні віконні головки також мають оригінальну різьбу. Око також має декілька котеджів із дерев’яного каркаса, що залишилися, типові пам’ятки Саффолку.

Поруч із церквою замок Око був побудований після 1066 року Вільямом Малетом, першим володарем ока, а закінчений його сином Робертом, який також заснував Пріорат Око. Замок став в'язницею між 1215 і 17C роками, але з часом місцеві жителі допомогли собі обробити камінь, і до 18C єдиний камінь, що залишився, був на північно -західній стороні девізу, де колись стояла вежа, яка видна сьогодні. Оскільки замок знаходиться на висоті, це чудове місце для огляду навколишньої сільської місцевості, що простягається на північ у напрямку Норфолка.

Чи знаєте ви, що жінки -суффолки відіграли провідну роль у суфражистському русі? Маргарет Томпсон, войовнича суфражистка, яка перед Першою світовою війною вела передвиборчу агітацію з Емілі Панкхерст, жила в Оку у Лінден -Хаусі, вражаючому цегляному будинку 17C на вулиці Ламбсет. Докладнішу інформацію на цю тему див. У «Саффолк та суфражистки».

Окрім цих архітектурних переваг, в Eye є цікавий асортимент незалежних магазинів, включаючи кілька антикварних та інтер’єрних магазинів, магазин подарунків/карток та гастроном, поряд з двома м’ясниками, двома кооперативами та іншими магазинами. У цьому маленькому містечку не так багато можна знайти і#8217 знайти!

Враховуючи близькість до узбережжя (40 хвилин їзди), Норфолк, Бері -Сент -Едмундс та Іпсвіч, а також лише 15 хвилин їзди від Дебенгама, Eye є чудовою базою для знайомства з Саффолком.


Замок Око - Історія

Підпишіться на наш список електронної пошти, натиснувши тут

Історичне товариство Північного замку розташоване за адресою 440 Бедфорд -роуд, Армонк, штат Нью -Йорк, у знаменитій таверні Сміта. Історичне товариство «Північний замок» засноване Регентами Університету штату Нью-Йорк і є некомерційною організацією, що займається збереженням історичних місць, освітою нашої громади та пам’яттю місцевих традицій. Ваша підтримка та зацікавленість є важливою складовою збереження нашої історії. Ми на 100% волонтери і не отримуємо жодного місцевого, державного чи федерального фінансування.

Наступного разу, коли ви їдете по місту, висаджуєте дітей у школу або їдете в місто, щоб зробити покупки, знайдіть секунду, щоб помітити частину історії, яку ви проходите щодня. Поки ви застрягли в заторах, під’їжджаючи по маршруту 22 під час години пік, уявіть, що ця дорога була єдиною дорогою на північ по цей бік округу до 1968 року. Чи знали ви, що до того, як BHHS був побудований у 1965 році, учні відвідували середню школу в Плезентвіллі? Чи знаєте ви, що Північний замок був домом для аеропорту Армонк? Подивіться це відео про старий аеропорт Flying in PT 19 і прочитайте про це тут. Раніше аеропорт був там, де зараз Бізнес -парк, і люди приходили до Армонка з усіх кінців, щоб подивитися на маленькі літаки та влаштувати пікнік. Перегляньте це відео історика міста Доррі Уотсон, яка описує п’ять визначних пам'яток Північного замку

Існує так багато захоплюючих історій про наше місто, і багато з них потрапили у наші буклети Історичного товариства, які доступні для читання, якщо ви натиснете тут Документи історичного товариства Північного замку. Слідкуйте за оновленнями навколо будинку Міллера/штабу Вашингтона в Північно -Уайт -Плейнс, натисніть тут

Ви також можете прочитати історію, як це сталося, зайшовши до Бібліотеки Північного замку. Це величезне завдання оцифрування старих газет Північного замку спонсорували Історичне товариство Північного замку та Бібліотека Північного замку. Сподіваємось, що ці документи будуть для вас такими ж цікавими, як і ми.

Вам подобаються історичні карти? Ось чудовий ресурс для вас, колекція карт Девіда Рамсі. Щоб дізнатися про солдатів Громадянської війни Північного замку, клацніть це посилання у форматі PDF.


Історія ока

Довга і різноманітна історія "Очей" є предметом багатьох досліджень, і з часом у цьому розділі будуть представлені роботи багатьох краєзнавців, архівістів, реєстраторів та фотографів. Якщо у вас є стаття, яку вам ’d подобається опублікувати, просто зв'яжіться з нами, скориставшись формою ‘Дайте нам знати ’. Тим часом ви можете прочитати історію міста в горщиках нижче. ETHIC також надзвичайно зацікавлена ​​у популяризації спадщини міста та прагне залучити людей до історії "#8216життя"#8217. Загляньте в розділ ETHIC і не забувайте ‘eye ’ для найближчих оновлень. Дізнайтесь більше про портрети, що зображують деяких історичних постатей Очей#8217, у нашому розділі «Портрети».

Коротка історія ока

Цей вихор брязкає історією Очей і заснований на книзі Клайва Пейна «Історія ока» та за внеском Яна Перрі. Дякую і поважаю обом. Книга доступна в місті від газетних кіосків, хіміка та бібліотеки. Ціна 6 фунтів стерлінгів.

Острів

Місто Око отримало свою назву від давньоанглійського слова «острів», і вважається, що перше поселення на цьому місці було б майже повністю оточене водою та болотистими місцевостями, утвореними річкою Голуб на схід та південний схід від її притоки на північ і на низькій місцевості, частина якої зараз утворює міський мавр, на південь і захід. Навіть сьогодні ця територія все ще схильна до затоплення в районах, близьких до річки Голуб, притоки річки Уейвені, яка позначає кордон між Саффолком та Норфолком. Нещодавні археологічні розкопки неподалік від середньої школи Хартісмір дали ряд цікавих знахідок, включаючи рідкісне поховання "присідання".

Найдавніше житло

В Оку та навколо Ока були знахідки палеоліту, мезоліту, неоліту та бронзового віку, але найдавніші свідчення поселення в місті датуються римським періодом і включають будівлі та монети, датовані приблизно 365 роком.

Норманське око

У саксонській Британії, до нормандського завоювання, Око було одним із численних володінь Едріка з Лаксфілда, заможного та впливового саксона та третього за величиною власника землі в Саффолку. Після нормандського завоювання важливість міста міцно закріпилася в регіоні, коли «Честь ока» була надана Вільяму Малету, норманському лорду, і продовжувала зберігатися королівськими або знатними родинами до 1823 року. У період з 1066 по 1071 рік Малет спорудив замок, заснував свою військову та адміністративну штаб -квартиру, і відкрив надзвичайно успішний ринок, започаткувавши таким чином урбанізацію поселення. Пізніше, у 1086-7 роках, Роберт Малет, син Вільяма, заснував бенедиктинський пріорат Святого Петра, осередок абатства Берне в Нормандії. Абатство (нині приватний будинок) займає це місце, і залишків пріоритету ще дуже мало.

Замок

Око почало втрачати своє стратегічне значення після 1173 року, коли замок був атакований Х'ю Біґодом, графом Норфолкським, під час повстання проти Генріха II, а пізніше під час Війни Баронів і#8217 1265 року, після чого він ніколи не повернув свій колишній статус. Його в'язниця продовжувала використовуватися до початку C17 -го, незважаючи на поступове руйнування більшості будівель замку протягом C14 -го. Вітряний млин, побудований у 1561-2 роках, стояв на девізі до тих пір, поки у 1844 році не був побудований круговий макет. Руїни заповідника зберігаються і досі, а Касл-стріт та Церковна вулиця простежують еліптичну форму колишнього зовнішнього замку.

Церква

В Оку існувала церква принаймні з 1066 року, але нинішня будівля, церква Святих Петра і Павла, датується 14 -м роком і вважається однією з найкращих церков у повіті. C13 -й ранній англійський дверний проріз, з колишньої будівлі, був збережений у будівництві церкви C14 -го і в C15 -му, і знову -таки C16 -му, були періоди подальших нових робіт та реконструкції. Церква була відновлена ​​в 1868 році Джеймсом Коллінгом, лондонським архітектором. Особливістю церкви є чудовий завіс з кінця 15-го століття, який має горище та дах, спроектований Нініаном Компером у 1925 році. Екран, як вважають, походить з Великого Массінгемського пріоритету Норфолк. Церква є предметом масштабного проекту реконструкції, і оскільки перший етап кампанії розвитку наближається до завершення, церква та зміни будуть знову освячені 13 грудня 2009 р. Наступний етап включає встановлення чудового органу Бінна.

Комерція

Найдавніші згадки про промисловість в Eye записують, що в 1673 р. «Жінки, які працюють у цьому місті з виготовлення кістяного мережива», остання мереживниця в місті померла в 1914 р. Мереживо не було єдиною галуззю промисловості, однак повіри округу перераховують багато ремесел та занять людей Око протягом століть. Вони включали ковалів, колясників, бондарів, годинникарів, кравців, фрезерувальників та друкарів. Для переробки льону було декілька бійнях, два пивоварні та два сховища. Зализники чавуну та латуні, виробники сільськогосподарського обладнання, а також церковні дзвіночні рамки та вішалки залишалися в експлуатації до кінця 20 -го. Підприємства, зареєстровані в Eye у 1937 році, включали аукціоністів, продавців книг та друкарні підсилювачів, виробники взуття та підсилювачів, кукурудзяні роздрібники, драперисти, хірурги та годинники, а також банки, пекарі, м’ясники та бакалійники.

Район

Око колись було найменшим районом країни, його претензія базувалася на Статуті короля Іоанна 1205 року. Хартія була поновлена ​​в 1408 році, а потім ще багато разів послідовними монархами. Однак у 1885 р. Міський секретар Хайта довів, що оригінальний Статут належав лише Хайті в Кенті, помилка виникла через схожість ранніх англійських назв та увічнилася Бюджетами Ока, зручно не помічаючи згадки про `` шиппевей '' та привілеї корабельної аварії, які могли бути надані лише прибережному місту! Помилка була підтверджена архівістами, які працювали в Суффолкській канцелярії в Іпсвічі в 1950 -х роках, але статус округу був припинений лише в 1974 році після реорганізації уряду, коли Око стало парафією, але зберегло міську раду, мера та знаки відмінності. З 1571 по 1832 рік Око хвалився двома депутатами і широко вважався гнилим районом до акту реформ того року. У 1830 році Вільям Коббетт відвідав Око і описав його «прекрасне маленьке місце, хоча надзвичайно гнилий район» - на щастя, залишилася тільки краса! До 1983 року місто залишалося депутатом, після чого Очний округ став Центральним округом Саффолк.

Залізниця

У 1846 р. Рада Очного округу зазнала невдачі у спробі прокласти нову залізничну лінію Лондон-Норвіч через Око. Лінія, завершена в 1849 році, пройшла натомість через Діс, забезпечуючи зростання її процвітання та населення, в той час як важливість Очей зменшилася. Філія філії з Мелліса остаточно закрилася в 1964 році. Сьогодні Eye зберігає свій характер невеликого міського містечка з населенням близько 2000 осіб.

За роки

Протягом багатьох років в Оку існували парк оленів, лікарня для прокажених, в’язниця, робочий будинок, театр Девіда Фішера, коучінг -корчма з комерційною установою (тепер Будинок Білого Лева), робочий чоловічий зал та читальня, ґільдхол (нині приватний будинок біля церкви), гімназію (нині початкова школа), двадцять пабів (включаючи пивні) та аеродром, який під час Другої світової війни був окупований 490 -ю бомбардувальною групою USAAF. До 2005 року Око також могло похвалитися одним з найменших професійних театрів у країні, який мешкав у актовій залі колишнього тренерського залу «Білий Лев».

Сьогодні

Сьогодні в Оку є лікарня, медичний центр, дві школи, три церкви, бібліотека, поліцейський відділок, пожежна частина, промислова нерухомість на колишньому аеродромі, заміський ринок та місце для пікніків (Пеннінгс) біля річки Голуб. Таун -мавз та Громадський центр мають ігрові майданчики, футбольні поля та велику площу прогулянок лісом.

Око має три списки першого класу: замок Гільдхолл та церкву Святих Петра та Павла. There are seven Grade Two* and 152 Grade Two buildings in the town. Eye Town Hall, an imaginative and unorthodox building dating from 1856 and listed Grade Two*, was designed by Edward Buckton Lamb, one of the ‘Rogue Architects’ of the mid-Victorian period. Behind the Town Hall is The Queens Head, the sole surviving pub.

Find out more about the portraits depicting some of Eye’s historical figures in our Portraits section


Dirleton Castle

Dirleton Castle is one of Scotland’s oldest surviving strongholds. The 13th-century fortress was for 400 years a magnificent fortified residence to three successive noble families – the de Vauxs, Haliburtons and Ruthvens.

The Ruthvens’ eventual downfall saw Dirleton abandoned as a noble residence. Oliver Cromwell’s 1650 siege then rendered it unfit for military use. But the castle was not forgotten.

New owners the Nisbets bought the estate in the 1660s, turning the graceful ruins into an eye-catching feature in their new designed landscape. (They built a new mansion house, Archerfield, to live in.) Today, both castle and gardens are attractions in their own right.

A French double

The impressive cluster of towers dating from the 1200s is among the oldest castle architecture surviving in Scotland. These remnants from the de Vauxs’ time include the imposing keep at the south-west corner.

A remarkably similar castle can still be seen near Amiens in northern France. Dirleton’s builder, John de Vaux, had been a steward in the nearby household of Alexander II’s queen, Marie, daughter of the Duke of Coucy.

Crushed by the Hammer

The de Vaux castle suffered badly in the Wars of Independence with England that erupted in 1296. Dirleton was captured in 1298, on the orders of Edward I – ‘Hammer of the Scots’ – and then changed hands several times.

By 1356, Dirleton had a new lord, John Haliburton. He rebuilt the battered castle, adding a new residential tower and great hall along the east side of the courtyard. Even as ruins, the surviving Haliburton storage vaults, family chapel and grim pit prison give a good idea of lordly life in the later Middle Ages.

Ruthven developments

Having acquired the castle around 1510, the Ruthvens made some big improvements to Dirleton, despite their main residence being Huntingtower Castle.

  • built a new residence, the Ruthven Lodging
  • laid out gardens to the west
  • added what is now a bowling green but may once have been a parterre (formal garden)
  • built a fine, circular dovecot (pigeon house)

The gardens

The gardens that grace the castle grounds today date from the late 1800s and early 1900s.

The formal Victorian west garden – with its foliage plants and geraniums – was faithfully reconstructed in 1993.

Fragrant herbaceous borders greet you as you enter the estate. These belong to the beautiful north garden, which dates from the Arts and Crafts movement of the 1920s.

Природна історія

The garden has a rare ginkgo, or maidenhair tree, a species unchanged since the time of the dinosaurs.

Thought to be native to China, the gingko was introduced to Europe in 1730. Its leaves are unique: they have a distinctive double-lobed shape, giving the tree its proper Latin name Ginkgo biloba.

Ginkgos are long-lived and are very disease-resistant, surviving well in polluted cities. Ginkgo trees growing in Hiroshima survived the atomic bomb blast of 1945.

Opening times

This site is currently closed as a precautionary measure while we undertake site inspections. We apologise for any inconvenience.


Those Who Witnessed Castle Bravo Looked Into Armageddon

Sixty-one years ago on an island in the South Pacific, scientists and military officers, fishermen and Marshall Islands natives observed first-hand what Armageddon would be like.

And it almost killed them all. The Atomic Energy Commission code-named the nuclear test Castle Bravo.

The March 1, 1954 experiment was the first thermonuclear explosion based on practical technology that would lead to a deliverable H-bomb for the Air Force’s Strategic Air Command—part of the Operation Castle series of tests needed to manufacture the high-yield weapons.

Bravo was the worst radiological disaster in American atomic testing history—but the test provided information that led to a lightweight, high-yield megaton bomb that would fit inside a SAC bomber.

Widespread contamination sickened and exiled Pacific Islanders and killed a Japanese citizen. The United States had to admit it possessed the ability to make deliverable H-bombs—an information windfall for the Soviet Union, and the catalyst for serious consideration of a ban on atmospheric nuclear tests.

Bravo’s fallout even inspired the creation of a science fiction screen legend Godzilla. In the 1954 Japanese movie of the same name, atomic testing resurrects the “King of Monsters”—a symbol for the new terror felt in the only nation ever attacked with nuclear weapons.

Perhaps most importantly, Bravo forced many scientists and military officers to concede how deadly nuclear weapons really were—not just in their immediate effects such as blast and intense heat, but the lingering effects of high-energy radiation.

“I think the most important message we might take away from the Castle Bravo shot is the amount of hubris it represents,” Alex Wellerstein, a historian at the Stevens Institute of Technology and blogger, told War Is Boring.

“The scientists and military assured the politicians and Marshallese people that it was a safe experiment, that they had things under control, that they understood what would happen. And they were very wrong.”

The Bravo shot in 1954 was not the first test at Bikini Atoll, part of the 140,000-square-mile Pacific Proving Grounds. Nor would it be the last—from 1946 to 1958, the U.S. government held 67 atmospheric tests there.

Only two years earlier, the Ivy Mike shot demonstrated the first true thermonuclear reaction. It produced a 10-megaton yield, but the device relied on cryogenic liquid hydrogen isotopes that were bulky, required refrigeration equipment that weighed tons and was almost impossible to store in a weapon.

A prototype “wet fuel” bomb based on the Ivy Mike test was 24 feet long, five feet wide and weighed 30 tons. It was more like a railroad box car than a deliverable weapon. But Bravo used lithium deuteride “dry fuel,” which is solid and lightweight at room temperature.

Scientists estimated the device would have a yield of about five megatons. They based many of their safety precautions — such as the location of various observation posts and ships, a safety “exclusion zone” in the Pacific Ocean surrounding Bikini and estimates of fallout dispersal — on a five-megaton yield.

Zero hour for Bravo was at 6:45 a.m. local time on March 1. From the moment the device detonated, many of the observers knew something had gone spectacularly wrong.

The flash from the nuclear explosion was overwhelming, even by the standards of nuclear explosions. Men saw their bones appear as shadows through their living flesh. Streams of blinding light shone through the smallest cracks and pinholes in secured doors and hatches.

Bravo’s thermal radiation was far more intense than expected. More than 30 miles away from Ground Zero on Bikini Atoll, sailors on board Navy ships said the heat was like having a blowtorch applied to their bodies.

The shock wave destroyed buildings supposedly outside of the calculated damage zone. It nearly knocked observation aircraft out of the sky, and caused some men inadvertently trapped in a forward observation bunker to wonder if the explosion ripped their concrete and steel shelter from its foundations and flung it into the sea.

Then there was the fireball.

It was four miles in diameter and hotter than the surface of the sun. The Bravo fireball rose at the rate of 1,000 feet per second, and created a mushroom cloud that eventually topped 130,000 feet above sea level.

“In mere seconds the sailors sensed that something unspeakably wrong was occurring … Battle-hardened men who had served in World War II went to their knees and prayed,” wrote L. Douglas Keeney in 15 Minutes: General Curtis LeMay and the Countdown to Nuclear Annihilation.

“We soon found ourselves under a large black and orange cloud that seemed to be dropping bright red balls of fire all over the ocean around us,” one sailor recounted. “I think many of us expected that we were witnessing the end of the world.”

Later, scientists calculated that Castle Bravo’s yield was actually 15 megatons.

Причина? A “tritium bonus” occurred during the thermonuclear reaction. Cascading neutrons transformed the lithium-7 isotope—that comprised most of the “dry fuel”—into tritium and helium.

Tritium causes extremely energetic fusion.

It was the thermonuclear equivalent of throwing gasoline on a small blaze and producing an instant conflagration.

Bravo’s yield was 1,000 times greater than the Hiroshima bomb, far bigger than the scientists had planned. To make matters worse, meteorological forecasts predicted that high-altitude winds would blow the radioactive fallout away from inhabited areas.

Instead, the wind blew the radioactive cloud назустріч їх.

Fallout from Bravo rained down on ships and sailors. Ships’ captains ordered entire crews below decks, and sealed their vessels for days in an effort to escape contamination. Fallout dusted U.S. service members stationed on nearby Rongerik Island.

Fallout maps showing dispersal of Bravo’s radioactive plume and the distance it traveled from Ground Zero. Illustration via permission from Restricted Data: The Nuclear Secrecy Blog

The plume blanketed Marshall Islanders on Rongelap, Ailinginae and Utirik atolls downwind from Ground Zero. Unaware of the danger, children played in the radioactive dust, while other islanders licked it off their hands and arms because they thought it was snow.

And if things weren’t bad enough, fallout contaminated the Japanese fishing boat Fukuryu Maru, exposing the 23-man crew to high levels of radiation. One crewman died from radiation exposure, which provoked international outrage and a diplomatic crisis between the U.S. and Japan.

After the Fukuryu Maru incident became known, the U.S. Navy expanded the exclusion zone around the Pacific Proving Grounds to 570,000 square miles. However, the proving grounds and exclusion zone were so huge, it caused serious problems for the Japanese fishing industry.

The U.S. and Japan eventually resolved their diplomatic differences, and the U.S. agreed to pay more than $15 million in compensation to the Fukuryu Maru survivors.

The Marshall Islanders hit by fallout experienced numerous health problems for decades after the Bravo shot, including birth defects and thyroid cancer.

Eventually, natives evacuated from the contaminated islands, returned briefly, and then evacuated again because of concerns about lingering radiation. The natives are still in exile.

“We are sadly more akin to the Children of Israel when they left Egypt and wandered through the desert for 40 years,” Bikinian representative Tomaki Juda said during a media conference in 2014 commemorating the 60th anniversary of Bravo. “We left Bikini and have wandered through the ocean for 32 years and we will never return to our Promised Land.”

In 1990, Congress passed the Radiation Exposure Compensation Act. The Justice Department can make a one-time payment of $75,000 to an “atomic veteran” for a nuclear testing-related illness. However, government records indicate that fewer than three percent of atomic veterans have made a claim.

In 1963, the United States signed the Limited Test Ban Treaty that prohibited atmospheric testing of nuclear weapons.

“I think we should also make sure not to let short-term national security fears keep us from being methodical and careful about our thinking and actions,” Wellerstein said. “The reason Bravo got so far wrong is because small errors in understanding, under certain circumstances, can get magnified greatly.”


Hammurabi

Hammurabi was the sixth king in the Babylonian dynasty, which ruled in central Mesopotamia (present-day Iraq) from c. 1894 to 1595 B.C.

His family was descended from the Amorites, a semi-nomadic tribe in western Syria, and his name reflects a mix of cultures: Hammu, which means �mily” in Amorite, combined with rapi, meaning “great” in Akkadian, the everyday language of Babylon.

In the 30th year of his reign, Hammurabi began to expand his kingdom up and down the Tigris and Euphrates river valley, overthrowing the kingdoms of Assyria, Larsa, Eshunna and Mari until all of Mesopotamia was under his sway.

Hammurabi combined his military and political advances with irrigation projects and the construction of fortifications and temples celebrating Babylon’s patron deity, Marduk. The Babylon of Hammurabi’s era is now buried below the area’s groundwater table, and whatever archives he kept are long dissolved, but clay tablets discovered at other ancient sites reveal glimpses of the king’s personality and statecraft.

One letter records his complaint of being forced to provide dinner attire for ambassadors from Mari just because he𠆝 done the same for some other delegates: 𠇍o you imagine you can control my palace in the matter of formal wear?”


History of Edinburgh Castle - (RC Toys)

Edinburgh Castle is situated on Castle Rock in the city of Edinburgh, Scotland. Castle Rock formed after a volcano erupted over 340 million years ago. The first castle that existed on the rock was known as The Castle of the Maidens . According to legend, the castle had been a shrine to the Nine Maidens , one of whom was Morgan le Fay.

Castle Rock had been a military base and royal residence for centuries. However, the edifice that is known as Edinburgh Castle was built during the 12th century by David I, son of Saint Margaret of Scotland.

The tensions between the English and Scottish monarchies nearly always centred on Edinburgh Castle. He who held the castle held rule over the city of Edinburgh and, therefore, over all of Scotland. Consequently, the castle was almost constantly under siege.

The first major battle the castle witnessed was during the late 13th century when Edward I of England attempted to seize the then vacant Scottish throne. From 1296 to 1341, the castle bounced from English to Scottish hands several times during the First and Second Wars of Scottish Independence.

After the Wars of Independence, the castle was in great need of repairs. Most of the construction was overseen by David II. In his honour, David s Tower was erected.

In 1571, English forces laid siege to the city of Edinburgh in an attempt to capture Mary, Queen of Scots. The siege, which lasted for two years, became known as the long or Lang siege. By February of 1573, all of Mary s supporters had surrendered to the English. During the Lang Siege, David s Tower was destroyed.

The castle, again, witnessed strife when, in 1650, Oliver Cromwell executed Charles I and led an invasion of Scotland. In August of that year, Edinburgh Castle fell into English hands.

During the Jacobite Risings (1688-1746), the Scots attempted, several times, to recapture their castle. Unfortunately, they were never able to overpower the English. The final attempt was in 1745 when the Jacobite army was led by Charles Edward Stuart (Bonnie Prince Charlie). Although the Scots were able to capture the city, they were never able to lay siege to the castle. In November of that year, the Jacobites were forced to retreat.

From the late 18th century to the early 19th, Edinburgh Castle was used to hold military prisoners from England s many wars. The castle became a national monument in 1814 after a mass prison break proved that the castle could not hold prisoners. During the 19th and early 20th centuries, the castle was slowly restored. Military ceremonies began to be held there and, in 1927, part of the castle was turned into the Scottish National War Memorial.

Edinburgh Castle is now one of the most popular tourist attractions in Scotland. The more than one million people who visit the castle each year witness military ceremonies, historical re-enactments, and can visit sites such as St. Margaret s Chapel and the Great Hall of King James IV.


  1. 1 Body of man, 22, found in River Orwell
  2. 2 WATCH: 'Selfish' drug-driver ploughs into police detective's vehicle
  3. 3 First look at £10m Sudbury garden centre revamp
  1. 4 'Kind and loving' husband-to-be dies of lymphoma aged 27
  2. 5 Aldi targets Felixstowe, Saxmundham and Sudbury for new stores
  3. 6 Mum of 'beautiful' Lily calls for young people to have their hearts tested
  4. 7 Former Town assistant Taylor back in football
  5. 8 265 new homes set to be built off A14 at Stowmarket
  6. 9 Pub near Stowmarket closes temporarily due to Covid-19 case
  7. 10 'I can't carry it' - Shock as plant starts growing eight inches a day

Dave said: “There was a Saxon settlement here and it seems there was a fairly peaceful take over by the Normans of the area after the conquest.

“William Malet, who was given the responsibility of burying King Harold’s body after the Battle of Hastings, was also given lands in Suffolk and was responsible for building the castle. He took over from the Saxon lord Edric of Laxfield who was the falconer to King Edward the confessor. It is possible there was also a Saxon fortification in the area but no one knows for sure.”

By the time the Domesday Book was compiled in 1086, Eye was a sizeable town of the period.

Dave said: “William Malet was replaced by his son Robert who is credited with fortifying the site. It would have originally been a wooden structure but this was replaced with stone and other materials by the early 12th century.”

During the reign of Henry II, Eye castle was attacked.

Dave said: “By then the castle was in Royal hands. Henry didn’t get on very well with his family or his barons. Hugh Bigod, who controlled much of East Anglia and was based at Framlingham castle, attacked Eye castle with Flemish mercenaries in 1173. The castle was damaged but it survived.”

In 1265, the castle was again attacked during the second baron’s revolt.

Dave said: “After that the castle was never really rebuilt and it was losing its strategic importance.

“Eye means island in old English and the castle would have been surrounded by water and marshland and in a defensive position. Even today when it floods, Eye becomes surrounded by water.”

From then on Eye castle fell into disrepair being used as a prison and an animal pound and even the site of a windmill.

Dave said: “In the Tudor period, Queen Mary, who wanted England to return to Roman Catholicism, used the castle to imprison Protestants who were later burnt at the stake in Ipswich and Bury St Edmunds.”

By 1603, the castle was a ruin with much of the stone being taken away and used for building materials.

Dave added: “The Victorian period saw a revival in the castle’s fortunes. Sir Edward Kerrison gave money to build a workhouse in the inner bailey and a school was build near the motte. The school survived until the 1970s. In 1844 Kerrison built a house on the top of the castle for his batman who had saved his life at the Battle of Waterloo in 1815.”

The Victorian house collapsed in the 1960s. In the 1980s new houses were built on the site of the workhouse and the castle was largely left alone until the restoration project in 2013.

Today the site has a group of friends and volunteers, who are working to tidy it up, remove trees from the 42 ft mound and increase awareness about the castle.

A number of outdoor events – including outdoor theatre - are planned.

Climbing up the 73 steps cut into the side of the motte, the views from the top are magnificent.

And although the landscape has changed in a thousand years – there are now energy creating windmills, tracts of farmland, as well as the roofs of Eye, you can still see the flood plain that made the castle strategically important and you can make out the boundary of the outer bailey in the town street plan.

Dave said: “I don’t think people know about Eye castle but it has links to some major parts of our history.

“Eye is a lovely little town and we want to encourage people to come here and visit both the town and the castle. There is a lot of history here.”

Станьте прихильником

Ця газета була центральною частиною суспільного життя протягом багатьох років. Наша галузь переживає час тестування, тому ми просимо вашої підтримки. Кожен внесок допоможе нам продовжувати виробляти місцеву журналістику, що робить помітну різницю для нашої громади.

List of site sources >>>


Подивіться відео: Göz hipnozu (Грудень 2021).