Історія Подкасти

Столітня експозиція - історія

Столітня експозиція - історія


10 травня у Філадельфійському парку Фермонт відкрилася експозиція, присвячена 100 -річчю незалежності США. Ярмарок розмістився у 249 спорудах на площі 249 гектарів парку. У перший день у парку зібралося понад 100 тисяч людей.


Столітня виставка була офіційно відома як "Міжнародна виставка мистецтв, виробів та виробів із ґрунту та шахт". Вона проходила до 100 -річчя Сполучених Штатів і стала першою Всесвітньою виставкою світів у Сполучених Штатах. у Фермонт -Парку у Філадельфії та займав територію площею 285 акрів. Всього було представлено 250 експонатів, з них 37 із іноземних держав. Ярмарок мав широку популярність. Загалом дев’ять мільйонів людей відвідали виставку тоді, коли загальна кількість населення Сполучених Штатів становило 46 млн. Ярмарок вперше США зміг продемонструвати світову промислову силу.


ФІЛАДЕЛЬФІЯ, США 1926 р Sesqui-Centennial International Exposition

Спонсоруйте цю сторінку за 200 доларів на рік. Ваш банер або текстове оголошення може заповнити місце вище.
Натисніть тут до спонсора сторінку та як зарезервувати оголошення.

Інформація про швидкий список


Відкриті дати - 31 травня - 30 листопада 1926 р. (Офіційна історія), 1 червня - 1 грудня 1926 р. (Плакати). Фактично відкритий з 31 травня до 1 грудня офіційно, а також відкритий у грудні з половинною ставкою, поки експонати були вилучені. Відкритий сім днів на тиждень з 4 липня після оскарження Блакитних законів, закон 1794 року, що забороняє продаж у неділю.

Відвідування - 6 408 289 Загальна відвідуваність (включаючи персонал). Сплачено 5 852 783. (Примітка: Інші джерела стверджували, що було виплачено 4 622 211 осіб.)

Міжнародні учасники - 19 націй і 4 колонії

Загальна вартість - 18 838 439,75 доларів США для загальної вартості Expo Authority понад 26 мільйонів доларів.

Площа сайту - 1000 акрів, включаючи флотський двір.

Санкція та вид - До санкції Бюро міжнародних виставок. Сьогодні це вважатиметься подією, зареєстрованою у спеціальному стилі, подібно до тих, що відбулися 5 років десятиліття. Був офіційно визнаний урядом Сполучених Штатів з президентом Куліджем, запросив країни взяти участь від імені експозиції 19 березня 1925 року.

Вартість квитка - повна вартість входу для дорослих - 50 центів, для дітей - 25 центів. (0,411 на душу населення, загалом 0,375)


Фото вгорі в центрі: Вид на міжнародну експозицію Sesqui-Centennial, Філадельфія 1926, 1926, першоджерело невідоме. Надано Pinterest. Верх колони: Філадельфійська сескві-сторічна міжнародна виставка Плакат 1926, 1926, першоджерело невідоме, ймовірно, від Експо. Надано Pinterest. Фото внизу: озеро Еджвотер сьогодні в парку Рузвельта, Філадельфія, місце Філадельфійського сескії-сторіччя.

Інші історії світових виставок для перевірки

1 -а Всесвітня виставка в історії
Лондон 1851

Історія події


Сказати це непросто, але міжнародна виставка «Sesqui-Centennial», що відбулася у Філадельфії влітку 1926 р., Не була добре продумана. Він поблід у порівнянні з Експозиція до сторіччя 1876 року проводиться в парку Фермаунт з незавершеними експонатами та неперевершеним майданчиком, розташованим у сучасному парку Рузвельта, флотському дворі та в районі філадельфійського спортивного комплексу. Тепер у нього було кілька прикрих обставин, які призвели до розчарування. Дощ. Хлопче, дощ пішов? Влітку 1926 року Філадельфія могла бути найдощовішим літом в історії на південному сході Пенсільванії. У ньому була погана преса. Це було не так прикро, як можна було передбачити, оскільки незавершені експонати протягом місяця відкриття призвели до поганого прийому та статей. Наскільки вони відставали? 1 травня у двох будівлях не було підлог, каналізації, води чи електрики під час встановлення експонатів. До 1 червня запрацювало лише 65% експонатів. Ярмарок відкрився на день раніше, вони не мали цього робити. Через місяць 95% експонатів були готові, але проблеми вже були закріплені на цих нових поверхах. Не допомогло те, що чиновники ярмарку та міста також погано викрили експозицію.

Багато в чому експозиція перевершила сприйняття. Він відзначав сто п’ятдесяту річницю підписання Декларації незалежності, яка проходила в залі Незалежності неподалік від цього місця. Він також відзначав п'ятдесяту річницю первинної та національно важливої ​​світової ярмарки Столітнього ювілею 1876 року. Але там, де цей ярмарок міг би стати найважливішою менш відомою історичною подією в історії Сполучених Штатів, доводячи спроможність Сполучених Штатів стати першим нації, Сескві-Столітній не викликав особливих почуттів у міжнародному чи національному масштабі. І це все ще досі здається дивним. Сполучені Штати в 1926 р., Між двома світовими війнами, були країною з надзвичайно більшою силою та міжнародним прихильністю, ніж у 1876 р. Якось Сторічний ювілей не перетворив це на ярмарок для пам’яті.

Над фото. Президент Келвін Кулідж на міжнародній виставці «Sesqui-Centennial», яка вручає медалі американської молодіжної та педагогічної премії, 1926, Національна фотокомпанія. Надано бібліотекою Конгресу. Нижче: Вхід до експозиції в Південній Філадельфії через зображення дзвону Свободи, 1926 р. Першоджерело невідоме. Фото надано Pinterest.


Ярмарок був побудований у Ліг -Айленд -парку (нині парк Рузвельта) та у Філадельфійському військово -морському дворі - плоскому та не надихаючому ділянці землі. Вони не змогли скористатися прилеглою річкою Делавер, вирішивши побудувати переважно внутрішні будівлі (деякі були навколо побудованого озера) з пастельною штукатуркою. Його називали Веселковим містом. Тим не менш, будівлі не з'являлися і не виділялися. Найвідомішою будівлею став новий стадіон на 125 000 місць. Ця структура зберігалася до 1990 -х років, коли вона була зруйнована для нових спортивних споруд.

У шоу були яскраві моменти. Більшість вважала, що ярмарок вкрав Перський павільйон. Іншим сподобався павільйон Пенсільванії. Відтворення Хай -стріт 1776 року було добре відвідане. Службам сподобався Гладуей, район розваг Sesqui-Centennial. Паркувань було багато, сімдесят тисяч місць. Їм не потрібно було так багато. Новий стадіон став вагомим плюсом: він проводив спортивні змагання, які конкурували з Олімпійськими іграми, а також бокс у чемпіонаті у важкій вазі у поєдинку чемпіонату між Джеком Демпсі та Джином Тенні. Бій відбувся 23 вересня з рекордною відвідуваністю 122 000 осіб. Танні виграв. Був проведений марафон з Долина Кузня на стадіон.

Не на стадіоні, а на озері Еджвотер, Гертруда Едерлі вперше вийшла на публіку після того, як проплила Ла -Манш із виставкою плавання в озері.

Будівля експозиції включала Палац вільних мистецтв та мануфактур - Будівля №1, 970 х 392 дюймів площею 338 000 квадратних футів. Тут містилося багато промислових експонатів зі США. Палац сільського господарства та закордонні експонати - Будинок № 2, 970 х 460 футів площею 367500 квадратних футів. Аудиторія, будинок №3, 10 000, 274 х 450 футів, 113 300 квадратних футів. Палац Уряду Сполучених Штатів, машинобудування та транспорт, Будівля №5. У цій будівлі зберігалися цінні експонати уряду США, а також експонати з промисловості та транспортних систем. Він мав розміри 400 х 880 дюймів і 32 800 квадратних футів. Палац освіти та соціальної економіки, будинок № 8, 526 'x 210' площею 101 684 квадратних футів. Палац образотворчих мистецтв, будинок № 9, 256 'x 280' площею 68000 квадратних футів. Модельне поштове відділення США, 112 'x 160'.

Ярмарок зазнав збитків у розмірі 206 987 доларів, а його відвідуваність була нижчою, ніж очікувалося. На скільки нижче? Нью -Йорк Таймс 31 травня заявив, що представники виставки думали, що прийде тридцять мільйонів людей. Тільки трохи більше п’ятої частини цього зробили. Думки про другий рік були передбачені, але план зупинився на листопадовому засіданні правління, коли було сумнівно, що необхідні 6 500 000 доларів можна зібрати. Мер хотів, щоб це закінчилося, а будівлі демонтували. Він виконав своє бажання. Експозиція дійсно принесла економічну діяльність регіону. За оцінками, Філадельфія виграла на суму близько 27 000 000 доларів.

Справедлива влада зробила багато помилок. Вони стягували з іноземних експонентів половину гонорару вітчизняних експонентів. Це не пройшло добре. Початкова кампанія з метою залучення експонентів втратила половину тих, хто спочатку зареєструвався. Вибір місця не сподобався жителям міста. Вони вважали колишню пустку поганим вибором. Мешканці міста також не вірили, що вони зможуть запрацювати ярмарок у заплановані шість місяців, і деякі вирішили відпочити в іншому місці. Зрештою, це було правильно, принаймні до липня.

New York Times 6-1-26-"Sesqui-Centennial відкривається, коли сонце світить 100000 прохідних воріт"

New York Times 10-9-26-"Філадельфійський ярмарок ніколи не мав шансів" "Відсутність підготовки, поспішне будівництво," Стукачі "та збій, спричинений дощем"

Philadelphia Inquirer 12-31-26 - "Ex -Sesqui Official Raps Hard by Probe - Calls Smoke Screen і каже, що Real Inqiury принесе великий скандал - стверджує, що великі будівлі були побудовані без конкурентних торгів".

Святкування ювілею


Міжнародні учасники Нації та колонії

НАЦІЇ - Аргентина (B), Китай, Куба (B), Чехословаччина (B), Гаїті (під час окупації США), Японія (B), Персія (B), Іспанія (B), Швеція (неофіційно), Венесуела, Сполучені Штати Держави (В), Угорщина, Австрія (неофіційна), Данія (неофіційна), Єгипет (неофіційна), Німеччина (неофіційна), Великобританія (неофіційна), Франція (неофіційна), Голландія (неофіційна). - Румунія вийшла і не брала участі.

КОЛОНІЇ - Алжир (неофіційно -Франція), Туніс (В) (Франція), Індія (неофіційна - Великобританія), Палестина (неофіційна - територія, що підпадає під мандат Велика Британія).

Примітка: (В) позначає наявність будівлі.

Павільони штатів і міст - Пенсільванія, Нью -Джерсі, Огайо, Делавер, Іллінойс, Нью -Йорк, Коннектикут та Піттсбург. Каліфорнія мала виставку в Палаці сільського господарства.

Інші учасники штатів та територій США - Флорида, Оклахома, Айова, Алабама, Айдахо, Канзас, Луїзіана, Меріленд, Мічиган, Мінне, Міссісіпі, Монтана, Небраска, Нью -Гемпшир, Північна Кароліна, Орегон, Род -Айленд, Південна Кароліна, Південна Дакота, Теннессі, Техас, Юта, Вермонт, Вашингтон, Вайомінг, Гавайські острови, Філіппінські острови, Пуерто -Ріко та Віргінські острови. Різні джерела містять список різних міжнародних учасників. Деякі з них перераховані з будівлями, експонатами та/або як поступки. Використовуйте вищесказане як керівництво, а не євангелію. Вищий список з Офіційної історії ярмарку.

Експо -фрагменти Компанія Westinghouse Lamp була введена в експлуатацію для освітлення. На північ від головного входу був гігантський дзвіночок Свободи висотою 80 футів. Його було видно на Броуд -стріт від ратуші та багатьох оглядових місць Філадельфії, манючи відвідувачів.

Табори Ентоні Уейна (армійський табір) та табір Семюела Ніколаса (морський табір) також були на території. Вони були розташовані на південь від озера Еджвотер.

Найважливішим днем ​​Балтимора став Форт Мак -Генрі битва 1814 р., відтворена на озері Еджвотер з піротехнікою та тридцятьма хвилинами артилерії та залпів, що завершилися усіма прожекторами, навченими на флагштоку тимчасового форту, з американським прапором, який досі розвівався. Групи виконували державний гімн, а глядачі підспівували.

У грудні 1926 р. Облігації вартістю 1000 доларів продали зараз за 40 доларів на публічних торгах.


Спадщини Спадщина від ярмарку переважно належить до меліорованої землі зі смітника, який сьогодні є основою парку Франкліна Делано Рузвельта та спортивного комплексу Філадельфії. Стадіон Сескі-Столітній став муніципальним стадіоном, а потім стадіоном «Дж. Ф. К.», де проходили футбольні матчі та багато інших подій аж до його руйнування у 1992 році. Меморіальна будівля Джона Мортона, споруджена шведсько-американськими товариствами для експозиції, тепер є Шведським історичним музеєм Америки. Паркові човни та альтанки, які існували до експозиції, але були включені до неї, досі залишаються.

Відповідальні

Одел Хаузер був директором з питань реклами. E.L. Остін був головним директором. Проектування та будівництво стадіонів під керівництвом Джорджа Х. Білса, директора громадських робіт, Джона Молітора, міського архітектора та Саймона та Саймона, спеціальних архітекторів. В. Кендрік, колишній мер, був президентом Виставкової асоціації «Sesqui-Centennial».

Зверху стовпця фотографій: Філадельфійський плакат з виставкою, присвячений 100-річній міжнародній виставці, 1926 р., Оригінальне джерело, ймовірно, Експо. Надано Pinterest. У центрі: Шведсько -американський музей сьогодні, на території Столітньої експозиції Філадельфії, Парк Рузвельта. Внизу: Карта ярмаркових майданчиків, 1926 р. Надано Вікіпедією Спільнота.

Джерела: Міжнародна виставка Sesquicentennial, Філадельфія 1926 Офіційний путівник Історія виставок Sesquicentennial International Exposition, Філадельфія 1926, Звіт відділу експонатів The Sesqui-Centennial Exhibition, Austin/Hauser Philadelphia Ledger New York Times London Times Historical Dictionary of World's Fairs Звіт World of Fairs Комісії Пенсільванії з приводу столітньої сесії, 1726-1926.


Столітня експозиція - історія

У 1897 році Теннессі провів шестимісячне святкування на честь сотої річниці державності. Виставка Століття Теннессі проходила в Нешвіллі з 1 травня по 30 жовтня 1897 року, хоча фактична сторіччя штату припадає на 1896 рік. Зображення в цій колекції насамперед зображують масив будівель та осіб, причетних до цього святкування, і взяті з різних записів групи у фондах Державної бібліотеки та архіву Теннессі. Також представлені інші цікаві ефемери, пов’язані з Столітньою експозицією, включаючи рідкісний ціанотип будівлі на ярмарку марнославства.

Планування експозиції

О дванадцятій годині дня 1 травня 1897 року президент Вільям Мак -Кінлі офіційно відкрив у Нешвіллі виставку сторіччя Теннессі. Поки президент не відвідає експозицію до наступного місяця, організатори заходу домовилися, щоб він натиснув електричну кнопку в Білому домі, що викликало запалення обладнання у машинобудівній виставці. Так розпочався піврічний радісний шанс для громадян штату згадати останні сто років досягнень та історії Теннессі.

Дуглас Андерсон, юрист з Нашвілла, надіслав листи з аргументами до святкування сторіччя до кількох впливових газет Теннессі у 1892 р. Пізніше, у 1895 р., Дж. Б. Кіллебрю звернувся до Генеральної Асамблеї Теннессі з промовою під назвою «Столітня експозиція: її необхідність та переваги». Незважаючи на ранні обговорення експозиції, ярмарок у Теннессі відбувся із запізненням на рік. Загальнонаціональний економічний спад, разом з розбіжностями між різними підрозділами штату, відклав цю подію до 1897 року.

Залізничні компанії з ентузіазмом підтримували плани експозиції. Зрештою, ці компанії надали істотну підтримку експозиції: вони влаштовували драматичні експонати в різних будівлях, пропонували знижки та екскурсійні лінії на майданчику Століття, а також публікували регіональну рекламу у таких нішевих виданнях, як Ветеран Конфедерації. Залізничний відрог був споруджений від терміналу міста Нешвілла до майданчика Століття. Реклама заходу залізничними компаніями, безперечно, сприяла його успіху, і більшість організаторів заходу були керівниками залізниць, які усвідомили вигідні можливості експозиції в Нашвіллі. Президент Столітньої виставки Джон У. Томас також був президентом залізниці Нешвілла, Чаттануги та Сент -Луїса.

Успіх Всесвітньої Колумбійської виставки в Чикаго 1893 року став еталоном для майбутніх ярмарків по всій країні. Ярмарок Чикаго представив нації рух «Красиве місто», який закликав до грандіозних класичних будівель, розташованих у парковому середовищі, укомплектованих відбивними басейнами та набережними. Centennial Tennessee прагнув повторити як архітектуру, так і успіх Чиказького ярмарку, хоча і в дещо менших масштабах.

Будівлі на експозиції

Безліч будівель охоплювало територію Столітньої експозиції. Кожен будинок був побудований лише для тимчасового призначення, жодна з первісних будівель не витримує сьогодні. Майже сто структур проходили по спектру від ексцентричних, таких як у Vanity Fair, до чудово витіюватого.

Стиль будівництва первинних споруд імітував будівлі чиказького «Білого міста» - прізвисько, дане ярмарковим майданчикам ярмарку 1893 року. Будівлі перебільшували стандартні елементи класичного дизайну з величними фронтонами, глибокими антаблементами, колонами, увінчаними різними ордерами капітелів, і тонкими рядами арочних вікон.

Різні міста та штати надавали окремі будівлі. Найпопулярнішою з них була, мабуть, будівля образотворчого мистецтва, повномасштабна репродукція Парфенону в Афінах. У 1897 році Нешвілль вже отримав прізвисько «Південні Афіни», тому будівля уособлювала класичні ідеали міста. За вікторіанським звичаєм того часу, він був заповнений скульптурою, картинами та аквареллю, загалом 1175 предметів мистецтва.

Будівля історії побудована за зразком Ерехтеона, іншої старовинної афінської будівлі. У ньому розміщувались місця для експонування історичного товариства Теннессі, ветеранів Об’єднаних конфедерацій, колоніальних дам та дочок американської революції.

Внесок Мемфіса в сотні років існування набув форми Великої Хеопсової піраміди в Єгипті. Мемфіс подивився на свого тезку, стародавнє місто на Нілі, і побудував будівлю, яка представляла архітектуру Єгипту. Це відтворення служило штаб -квартирою як делегацій Мемфіса, так і округу Шелбі.

Найбільша експозиційна будівля, комерційна, мала розміри 591 фут в довжину і 256 футів в ширину. Наступна за розміром будівля, будівля сільського господарства (525 футів на 200 футів), також ілюструвала важливість важливого аспекту економіки штату.

У будівлі "Мінерали та лісове господарство" представлена ​​продукція, що є представником її назви. Ця будівля також стала домом для експонатів штату Джорджія та округів Маршалл і Гамільтон, Теннессі. У цій будівлі округ Гамільтон побудував копію англійського котеджу Енн Хетеуей для розміщення штаб -квартири виставки.

Невелика декоративна споруда надавала інформацію про молодих жителів штату та розважала їх. У Дитячій будівлі також розмістився зразок дитячого садочка, який збирався протягом усього ярмаркового сезону і дозволяв відвідувачам ярмарку щодня бачити цю відносно нову форму навчання на практиці. Діти з усього штату були відібрані для відвідування дитячого садка в той час, коли в таких школах мало шкіл.

Будівля освіти та гігієни може похвалитися одними з найсучасніших технологій, які можна знайти на експозиції. Близько 420 квадратних футів цієї будівлі було присвячено експонатам, спонсорованим Університетом Теннессі, і ця площа була частково присвячена рентгенівській техніці. Інші школи, які займалися будівництвом, включали Університет Півдня, Камберлендський університет, Університет Вандербільта та Уеллслі -коледж.

Ще одна велика і красива будівля - уряд Сполучених Штатів Звіт на Столітньому виставці називає його «чи не найкрасивішим на землі» - слугував форумом та виставковим майданчиком для історії та культури афроамериканців. Будівля «Негри» розповіла «історію досягнення під час перешкод, які, здавалося б, подолати неможливо». 5 квітня 1897 р Нешвільський американець детально описує будівлю, включаючи огляд визначних пам'яток, які можна побачити з двох веж-близнюків на 90 футів.

Ярмарок марнославства

Те, що сьогоднішні ярмаркувальники називають "Midway" - частина ярмарку, присвяченого іграм, атракціонам та іншим гострим відчуттям - була відома на Столітньому виставці як "Ярмарок марнославства". Щодо ігор, атракціонів та гострих відчуттів, Vanity Fair не розчарував.

Ярмарок марнославства містив різноманітне розташування екзотичного та повсякденного: кубинське село сиділо біля будинку з дернини в Небрасці, "Стара плантація" сиділа навпроти репродукції Альгамбри, а живе китайське село було створено поруч із Геттісбурзькою циклорамою.

На більш ранніх ярмарках, таких як Чикаго та Париж, були представлені знакові центри, які втілювали дух часу (колесо огляду та Ейфелева вежа відповідно). Щоб не переборщити, Теннессі презентував Гігантську литовку як центральну частину ярмарку марнославства. У двох машинах пилорами висотою 75 футів у кожному містилося 20 людей, піднімаючи їх високо в повітря, щоб відкрити панорамний вид на місто. Тим не менше, Гігантська Зелена Пила не мала стійкої сили огляду колеса або Ейфелевої вежі. Повномасштабна копія Парфенону стала фактичним символом Столітнього ювілею, потрапивши на сувенірні монети та інші пам’ятні речі ярмарку.

Нові технології (наприклад, згадане вище рентгенівське випромінювання у виставці Університету Теннессі) часто демонструвались на ярмарках, таких як виставка Століття. Томас Едісон представив Нешвілю кінофільми зі своїм «Електричним мальовничим театром», де було представлено кілька короткометражних фільмів. Це раннє втілення кіно було відоме як «Міраж Едісона» і стояло на головній магістралі Vanity Fair.

Мабуть, однією з найцікавіших визначних пам'яток на ярмарку марнославства - особливо для багатьох ветеранів Громадянської війни, які відвідали виставку - була битва під Геттісбургом на Циклорамі. Циклорама - це масивна циліндрична картина, на якій зображено вирішальну битву 1863 року. Відвідувачі увійшли в спеціально зроблену будівлю і змогли стати в центрі картини, відкривши їм 360-градусну перспективу, з якої вони могли переглянути твір мистецтва. Це було одне з чотирьох видань картини «Циклорама». Одне з них все ще можна побачити в Національному військовому парку битви при Геттісбурзі в Пенсільванії.

Тематичні дні на виставці

Протягом шести місяців експозиції міста, штати чи організації прийняли багато днів. Тематичні дні зазвичай включали промови, паради та інші урочистості, і часто призводили до різкого збільшення відвідуваності. Найпопулярніший з них відбувся 28 жовтня, наприкінці експозиції. Першочерговою метою цього дня було вшанувати президента Століття Джона Томаса. Крім того, цей день був відомий як Пресвітеріанський день та День Атланти. Сукупний ефект цих урочистостей призвів до найбільшої відвідуваності експозиції за один день: 98 579 відвідувачів. (До речі, Офіційна історія виставки до сторіччя Теннессі вказує, що це число становило 98,5% населення Нешвілла на той час.) Багато з цих ярмарщиків також насолоджувалися б «фіктивними битвами» - реконструкціями Громадянської війни - що було ще однією особливістю дня.

Наприкінці червня три дні Об’єднаних конфедеративних ветеранів тривали три дні. З 22 по 24 червня понад 74 000 осіб - у тому числі багато ветеранів Конфедерації - відвідали ярмарки, експонати та інші визначні пам’ятки. 2 червня було визнано Днем Великої Армії Республіки на честь ветеранів Громадянської війни Союзу, які цього дня провели свій 14 -й щорічний конгрес у Нешвіллі.

Інші тематичні дні були присвячені дуже конкретній аудиторії, а інші послужили приводом для щорічних конгресів: Верховні сенати лицарів Стародавнього есенічного ордену зустрілися на виставці з 1 по 3 травня. з 16 по 17 липня Дні стенографістів проходили з 3 по 5 серпня, а 18 серпня на столітньому майданчику зібрався з’єднаний орден Ху-Ху.

Присутність афроамериканців на Столітнику була особливо сильною. За даними сучасної газети, в експозиції проходила низка так званих «негрівських днів», зазвичай зосереджених навколо величної будівлі негрів. Однією з наймасштабніших зібрань було відкриття самої будівлі негра 5 червня Нешвільський американець пролунав "Гала -день для негрів", надаючи інструкції для учасників та огляд заходів цього дня. Парад та безліч музичних розваг були лише частиною порядку денного дня.

25 серпня офіційно назвали «Днем працівника з кольоровими кольорами». Усі афро-американські співробітники виставки «Столітня виставка» отримали вихідний, і 12 тисяч натовпів зібралися, щоб відсвяткувати цю подію. Першочергова школа Нешвілла була добре представлена ​​в той день: привітальну адресу виступив У. Л. Джонс закладу, а також виступив Корпус дрилів школи Перл. Інші "дні негрів" були проведені 14 червня (День університету Фіска) 22-25 червня (Кольоровий освітній конгрес) 29 липня (Асоціація праці та мистецтва негроїдних робітників) тощо. 22 вересня, в день емансипації, відбулося звернення в аудиторії Букера Т. Вашингтона з Інституту Таскігі.

Національні знаменитості час від часу відвідували експозицію разом із тематичними днями. У день свого штату, 8 жовтня, відвідав Вільям Дженнінгс Брайан, видатний Небраскан і частий кандидат у президенти (Він повернувся до Теннессі у зовсім іншій якості через двадцять вісім років, щоб очолити обвинувачення проти вчителя середньої школи Джона Скоупса в відомий процес над мавпами.)

Президент Вільям Мак -Кінлі та його дружина відвідали урочистості з нагоди Столітнього ювілею 11 та 12 червня. Ці два дні були визначені Днями Огайо та Цинциннаті відповідно, а значна делегація з цих регіонів відвідала виставку, щоб побачити президента. Кожен з міст міста Цинциннаті та губернатор штату Огайо коротко звернулися до натовпу, і на честь місіс Мак -Кінлі у Жіночій будівлі був проведений грандіозний сніданок.

Різні конгресмени, секретарі та інші відомі особистості відвідували Столітній ювілей в інші тематичні дні, зазвичай представляючи натовп із рапсодичними промовами, що хвалили Теннессі, її людей та її продукти.

Спадщина експозиції

Загалом 1 786 714 людей відвідали шестимісячне святкування в Нешвіллі-набагато менше, ніж відвідували Чиказький ярмарок або виставку закупівель у Луїзіані 1904 року у Сент-Луїсі. Чиновники спочатку сподівалися, що ярмарок відвідає 2 000 000 людей. Одним із пояснень цього незначного недоліку було те, що епідемія жовтої лихоманки вирувала в прибережних державах Перської затоки. Це завадило деяким людям у цьому регіоні відвідати Експозицію, і, ймовірно, налякало багатьох північних жителів.

У той час як Всесвітні ярмарки в Чикаго та Сент -Луїсі зібрали від 20 до 30 мільйонів людей і стали головними віхами в історії цих міст, експозиція в Нешвіллі не змогла захопити колективну уяву нації. Столітня виставка Теннессі була однією з низки невеликих ярмарків, переважно на південному сході, які мали на меті утвердити промислову потужність регіону після Реконструкції. Подібні ярмарки проходили в Атланті 1895 року та Ноксвіллі 1910 року.

Нагадування про експозицію розкидані по району Вест -Енду в Нешвіллі. Статуя Корнеліуса Вандербільта, виліплена Джузеппе Моретті і майже повністю оплачена Виконавчим комітетом експозиції, зараз стоїть на території університету Вандербільта.

Озеро Ватауга залишається центром парку Століття. Хоча інших водойм експозиції більше не існує, територія, яка колись була озером Лілі, зараз містить офіційні сади парку. Департамент парків надав інформаційні вказівники по периферії парку, щоб ознайомити громадськість з подіями 1897 року.

Менш щасливий наслідок Столітнього ювілею стався у формі справи Верховного суду Теннессі. Випадок Джей Бі Еллісон проти WP Іспанія, в якому брали участь працівники Палацу ілюзій Vanity Fair та Mirror Maze, тривали кілька років після закриття експозиції.

Тим не менш, ярмарок став великим джерелом громадянської гордості для нашихвіллів. Сьогодні ярмаркові майданчики існують як Centennial Park, флагманський парк, яким керує Департамент парків та відпочинку столичного Нешвілла. Парфенон був знову створений у 1920-х роках з використанням постійних матеріалів. Він продовжує працювати як галерея, де представлені різноманітні твори мистецтва, такі як картини зі школи річки Гудзон та місцеві художники, десятки творів скульптури, включаючи копії елгінських мармурів, і 42-футову позолочену статую богині Афіна.


2 думки про & ldquo Чи знали ви в історії Техасу: Тексаська виставка столітнього життя & rdquo

Мені ’m цікаво дізнатися, чи хтось знає про дуже великих бетонних дельфінів або, можливо, тюленів, які нібито були вкрадені з Всесвітньої ярмарки 1936 року, яка проходила в парку Centennial Fair Park в Далласі, Техас. Я знаю, що спочатку було чотири з них, які прикрашали ярмарок, один існує сьогодні на озері Уайт -Рок у Далласі, за одним з цих озерних офісів адміністрації#8217 і один нібито існує десь у Західному Далласі, а один існує в сильно лісистій місцевості Меморіального парку Кроуфорда в Далласі.

Дякуємо за запит. Я передав ваше запитання нашому співробітнику довідкової служби. Ви також можете звернутись до Далласького історичного товариства тут: http://www.dallashistory.org/contact-us/.

Залиште відповідь Скасувати відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.


Сторічна виставка Філадельфії 1876 року представила все - від бананів до телефонів

Філадельфійська сторічна виставка 1876 р. Стала першою Всесвітньою виставкою, проведеною в Америці. Він відзначав 100 -ту річницю проголошення Незалежності. Це також була феєрія виробничої виставки, яка дозволила Yankee Ingenuity сяяти. Це змінило світосприйняття країни -вискочки та повстанців, які її заснували. 10 мільйонів людей, які відвідували з 10 травня по 10 листопада, були свідками широкого асортименту новомодних продуктів, які включали все - від бананів до телефонів.

Офіційно ярмарок мав назву «Міжнародна виставка мистецтв, виробників та виробів із ґрунту та шахт 1876 року». Тоді електрика була ще тільки іскрою в очах Тесли. (Його великий дебют електроенергії змінного струму відбувся на Всесвітній виставці 1893 року в Чикаго.) Гідравлічна енергія та пара все ще живили світ. Більшість машин та інструментів виготовляли з дерева. Сталь і залізо тільки створювали сцену. Більшість виробництв здійснювалося вручну. З сторіччям все це мало змінитися.

Більше 30 000 виставок було представлено приблизно в 200 будівлях на парку Фермаунт площею 256 акрів. Серед відвідувачів та експонентів були Джордж Істмен (Kodak), Джордж Вестінгхаус та молодий Томас Едісон з його електричною ручкою та автоматичною телеграфною системою. Експозиція надихнула незліченну кількість людей. Більше 10 000 патентів, виданих за роки після ярмарку.

Нижче наведено декілька експонатів, які варто було б побачити.

Столітня виставка 1876: Вихід на вечірку за новими продуктами

Банани– До цієї експозиції банани були практично невідомі в Америці. Банани мали довгу подорож, яка, швидше за все, почалася в Малайзії. На час експозиції вони були загорнуті в папір і з’їдені ножем і виделкою.

Наймає кореневе пиво- Створений місцевим фармацевтом з Філадельфії Чарльзом Елмером Хайресом. Так, кореневе пиво датується колоніальними часами, але він удосконалив свій власний рецепт. He sold packets of powder for 25 cents that yielded up to five gallons of his root beer. He offered free glasses of his concoction at the Exposition, thereby building a loyal customer base.

Попкорн– Exhibitor I.L. Baker, advertised his “celebrated Sugar Pop-Corn” in Machinery Hall. The following sketch can be found in the Scrapbook Series of the Free Library of Philadelphia. The Digital Scrapbooks contain thousands of images from the Fair.

Heinz Tomato Ketchup—First introduced at the 1876 Fair in Philadelphia, this became the gold standard for ketchup. The word “tomato” was added to the official name to separate it from other sauces. The iconic glass bottle was introduced in 1890. For Nellie Bly fans, that was the year she broke the fictional record around the world in 80 days.

Can You Hear Me Now? The Telephone Makes Its Entrance

Alexander Graham Bell and his contraption were the talk of the fair. He was granted a patent just a few months before the Exposition opened its gates. Bell gave his first demonstration in June. His audience included Emperor Pedro of Brazil who stood 20 feet away from Bell who spoke into his machine. When Pedro put the receiver to his ear he uttered his now famous words, “My God, it talks!”

Kudzu Plants Became The Thing For Erosion Control

This fast growing perennial vine was originally introduced at the Japanese exhibit. It was adopted in the United States to prevent soil erosion. It worked well, in fact it worked too well. It spread so quickly across the southern United States it became known as “the vine that ate the south.”

Raise One Arm For The Statue Of Liberty

In 1876, Bartholdi sent Lady Liberty’s hand and torch to the Philadelphia Exposition to raise interest. Meanwhile, he and Gustave Eiffel (as in the Eiffel Tower) engineered the rest of her body.

The Monorail That Inspired Disneyland

The monorail’s 170-yard elevated track in Fairmont Park connected the Horticultural Hall to the Agricultural Hall. General LeRoy Stone’s double-decker monorail featured two main wheels. The rear wheel was powered by a rotary steam engine.

The Portable Bathtub Made A Big Splash

According to the patent of December 12, 1876:

“Be it known that I, ETHELBERT WATTS, of Philadelphia, in the county of Philadelphia and State of Pennsylvania, have invented a certain new and useful Convertible Portmanteau and Bath-Tub. The object of my invention is to provide a portmauteau, valise, traveling-bag, or other equivalent article used for the transportation of clothing, which shall be convertible into a bath-tub, so as to afford travelers in places where such conveniences are wanting the luxury or comfort of bodily ablution.”

The Typewriter Made A Serious Clatter

Also known as the Remington Typographic Machine, the Sholes and Glidden typewriter was designed primarily by Christopher Latham Sholes. The typewriter was already on its journey before 1876, but this new version was a popular show item. Its QWERTY keyboard typed only capital letters.

It was also an expensive item at roughly $125, so it was targeted primarily to business uses. Typewriters developed rapidly after the fair. In 1874, less than 4% of clerical workers in the United States were women. That number increased to 75% by 1900.

Bureau of International Des Expositions (BIE): Expo Astana 2017

The tradition of the Centennial Exposition lives on. This year BIE will hold its exposition in Astana, the capital of Kazakhstan from June 10 th to September 10 th .

The theme is Future Energy. Exhibits will focus on Reducing CO2 emissions, Living Energy Efficiency and Energy for all. Participants will showcase sustainable solutions and innovative technologies with the hopes of undoing some of the problems caused by earlier technology that debuted at the Centennial Exposition.

Did The 1876 Heat Wave Foreshadow Global Warming?

Visitors in 1876 endured a deadly heat wave that started in mid-June. Temperatures reached 100 degrees on at least ten days of through July. Fortunately, temperatures dropped for the most part starting in August and attendance rose.

Racing Nellie Bly
Victorian Secrets From Footnotes In History
Know The Past To Invent The Future

6 Responses

I found a pendant in my grandmothers things. The pendant has the Lord’s Prayer on a pull out charm. The charm says “struck in the main building…on the first steam coining press.”

Can you tell me the history and value of this locket?

I wish I could help you with that value. The piece sounds fantastic! Can you send a picture of it? There are many sites that specialize in items like you described. Even ebay can be a good starting point to determine value before you launch into other sites. Again, I would love to see a picture of this. You must have found so many treasures in your grandmother’s things.

Hi
just wondering if you have data/info on Winchester displaying his guns at the 1876 world fair. I cant find anything at all and need help.
thank you very much
ура

Thanks so much for visiting. WinchesterCollector.org seems like a good source. Here’s an excerpt: “The 1876 Centennial Exposition was a very big deal at the time keeping in mind that it was the first “Official “ World’s Fair, and lasted 6 months, with an estimated 10 million visitors so it was not a small event. My guess is that Winchester had hundreds…if not thousands of rifles display at the fair, from standard models to highly engraved. Generally the factory letters will state “shipped to Centennial Exposition” Philadelphia, PA or Shipped to Paris Exposition etc. ”
Also check out the Cody Firearms Museum. I hope this helps!

Thanks so much for this information! It is a shame that such a wonderful event celebrating freedom for all, when so many Americans were still in bondage. Women were not free, Native Americans were not free, and were corralled and incarnated later into reservations. However this event was necessary for many more reasons that later made this country better.

I could not agree more with you! Human behavior throughout history is laced with shame. I’ve been working diligently to find more stories about women and the full array of people who lived during these times. If you have any topics or figures you want me to explore, please let me know. The lesser known stories are the true gems and backbone of human history.


Часові періоди:

The following, adapted from the Chicago Manual of Style, 15th edition, is the preferred citation for this entry.

Anonymous, &ldquoTexas Centennial,&rdquo Довідник Техасу в Інтернеті, accessed June 19, 2021, https://www.tshaonline.org/handbook/entries/texas-centennial.

Видано Техаською державною історичною асоціацією.

Усі матеріали, захищені авторським правом, включені до Довідник Техасу в Інтернеті відповідають Розділу 17 U.S.C. Розділ 107 стосується авторського права та & ldquoFair Use & rdquo для некомерційних навчальних закладів, який дозволяє Техаській державній історичній асоціації (TSHA) використовувати матеріали, захищені авторським правом, для подальшої стипендії, освіти та інформування громадськості. TSHA докладає всіх зусиль, щоб відповідати принципам добросовісного використання та дотримуватися законодавства про авторське право.

Якщо ви хочете використовувати матеріали з цього сайту, захищені авторським правом, для власних цілей, які виходять за рамки добросовісного використання, вам необхідно отримати дозвіл від власника авторських прав.


Tennessee Centennial Exposition

The Tennessee Centennial Exposition, held in Nashville in 1897 to celebrate Tennessee’s one-hundredth anniversary of statehood, was one of the largest and grandest of a series of industrial expositions that became hallmarks of the New South era. Modeled in particular after the Chicago Columbian Exposition in 1893, it featured exhibitions on the industry, agriculture, commerce, and transportation of the state as well as displays on the educational and cultural achievements. Torn by jealousy among the three grand divisions and stymied by the deadening effects of the 1893 depression, the state’s centennial celebration did not begin until one year after the one-hundredth anniversary of statehood. A group of Nashville businessmen took the lead in planning the exposition, and the Louisville and Nashville Railroad provided major backing for the event, which became, in part, a public relations effort to appease widespread public discontent with the railroad monopolies. Two chief officers of the Nashville, Chattanooga, and St. Louis Railroad, John W. Thomas and Eugene C. Lewis, served as president and director general, respectively, of the exposition.

The exposition grounds were an important experiment in city planning and park design. They were built upon the model of the Chicago Columbian Exposition, which inspired the City Beautiful Movement. Laid out on the grounds of a former race track about three miles west of the city center on West End Avenue, the exposition featured neoclassical buildings, a man-made lake, curvilinear roads, and elaborate landscaping. Centennial City was also granted full powers as a separate city, and it became a model of Progressive era “good government” with its strict regulations of liquor and vice.

The Centennial Exposition was, above all, a celebration of technological progress brought by the machine age. Major exhibits were devoted to commerce, agriculture, machinery, and transportation. The typical exhibits included a relic of some outmoded method or contraption and the modern technology that had replaced it. Thus, an old cotton bale press powered by a plodding mule was set in “striking contrast” to the steam-powered model of the present day, and an old hand loom or spinning wheel was put beside new electric powered textile machinery. There were in addition automatic brick makers, telephones, gasoline engines, electric dynamos, electric lights strung on every building, all offered as evidence of the promise of technological progress in the New South.

The exposition also gave much attention to the social progress of the “new woman,” the “new Negro,” and the modern child. Tennessee women played a particularly prominent role in the exposition, which served to galvanize women reformers of the Progressive era. The Woman’s Building featured displays of domestic arts and home economics and sponsored visiting lectures by Jane Addams and other leaders of the emerging feminist movement. The Negro Building was filled with displays of African American products and educational achievements. Advocates of racial progress and cooperation were invited to address the exposition, and several Negro Days were set aside to honor the free, educated, aspiring “new Negro.” The celebration of black progress at the exposition, along with the strict segregation of the races, reflected the paradoxical racial politics of the New South, however. A Children’s Building put on display children’s art work and hosted lectures on school reform. Throughout the exposition there was an ever-present emphasis on improvement through science, technology, and education.

Along with the celebrations of technological and social progress were major exhibits devoted to art and history. To house the Fine Arts Building, an exact scale model of the Parthenon of ancient Greece was erected at the center of the exposition grounds. It soon became the most admired building on the grounds. Symbol of Nashville’s traditional claim as the “Athens of the South,” this plaster and wood version of the Parthenon remained standing until the 1920s, when it was rebuilt in concrete. The history of the state was also honored by the Tennessee Historical Society, which exhibited artifacts and manuscripts from the state’s early history. The Ladies’ Hermitage Association, the Colonial Dames, and the Daughters of the American Revolution joined in displaying artifacts depicting the state’s history. The Confederate Memorial Association, a women’s organization devoted to raising monuments to the Lost Cause, organized a special display on the “late war,” while the Grand Army of the Republic offered artifacts depicting the Northern side of the war. One of the chief functions of this and other southern expositions was to put on display the New South spirit of reconciliation with the North. Among the more dramatic examples of this was the Confederate Veteran’s Day, which drew sixteen thousand former rebels to Nashville to honor the Lost Cause and celebrate the South’s new place within the Union.

In addition to the exhibits displaying Tennessee’s economic, social, and cultural progress, the Centennial Exposition included a midway with exciting rides and exotic shows for the entertainment of the families attending. The Tennessee Centennial Exposition opened May 1, 1897, and closed six months later. It drew approximately 1.8 million visitors, making it the largest of any southern exposition. Afterwards the Exposition grounds were converted to Centennial Park, which became a centerpiece of Nashville’s new city park system and a major magnet to the westward growth of suburban Nashville. A number of civic organizations that sprang from the Exposition continued to meet and influence politics and reform in Nashville and the state. Women reformers joined the Centennial Club to work on municipal reform and city beautification. Others who had cooperated in the successful planning of the exposition brought a new confidence in the Progressive era’s faith in improvement through technology, education, and the expertise of business leaders.


Centennial Exposition - History

After years of planning, the Centennial Exposition marking the 100th anniversary of the nation’s birth opened in Fairmount Park on May 10, 1876, with President Ulysses S. Grant and a long list of dignitaries in attendance.

Set on 286 acres on the banks of the Schuylkill, the exposition — the first World’s Fair in the United States — featured 200 buildings representing 37 countries, as well as states and territories of the still-growing country.

By the time it ended on Nov. 10, nearly 10 million people had visited, according to organizers.

Then, one by one, the buildings large and small that dotted the landscape disappeared. Only two main structures remain — Memorial Hall (the home of the Please Touch Museum) and Ohio House (most recently the Centennial Cafe).

Why were most of the buildings demolished? A reader asked through Curious Philly, a forum where readers submit questions and our journalists seek to answer them.

Not built to last

With a few exceptions, the buildings weren’t meant to be permanent, said Linda Gross, co-author with Teresa Snyder of Philadelphia’s 1876 Centennial Exhibition.

Those originally intended to remain were among the larger structures, including Memorial Hall and the now-demolished Horticultural Hall.

“The Main Building was slated to be razed, but the International Exhibition Co., led by Clement Biddle, worked to create a permanent exhibition in Fairmount Park,” Gross, a research librarian at the Hagley Museum in Wilmington, said in an email.

The building — the largest in the world at the time, covering 20 acres — reopened May 10, 1877, as the International Exhibition Co., later the Permanent Exhibition Co.

But, as Elizabeth Milroy writes in The Grid and the River, the Fairmount Park Commission did not want the building to remain, and in 1879 ordered it vacated “on the grounds that the new managers now emphasized entertainment more than edification." The operators resisted. but gave up after they started losing money. The building was demolished in 1881.

Horticultural Hall was chosen to remain, Gross said, in part because it had central heat and a good lighting system. “It remained as a botanical conservatory for many years," she said.

But it fell into disrepair and was demolished in 1955 after suffering major damage from Hurricane Hazel in October 1954. Even before the hurricane hit, the hall had been closed to the public due to structural concerns.

After the fair, Memorial Hall became the home of the Pennsylvania Museum and School of Industrial Art, precursor to the Philadelphia Museum of Art, Gross said. The Art Museum moved in 1928 to the Benjamin Franklin Parkway, but Memorial Hall continued to house art until the Fairmount Park Commission took over the building in 1958. In 2008, it reopened as the new home of Please Touch after a three-year, multimillion-dollar renovation.

New homes and purposes

Many of the smaller buildings found new purposes, thanks in part to a U.S. Supreme Court ruling.

When the fair ended, it appeared that the event had turned a profit. But then the court ruled that the $1.5 million Congress had allocated for the event ($36.3 million in 2019 dollars) was a loan that had to be paid back.

Organizers looked to pay back the loan in part by selling off buildings, many of which were made for quick assembly — and disassembly.

Several dozen buildings from the fair were moved to the then-burgeoning New Jersey Shore, according to a 1976 New York Times story.

One of them, said to be Froebel’s Model Kindergarten, possibly became St. Peter’s by-the-Sea Episcopal Church in Cape May Point. Its portability is underscored by the fact that its current location follows four moves as the shoreline retreated over the years, according to the church history.

It is also said that the Pennsylvania Railroad bought a building and first used it at the Wayne station and then moved it to Strafford, where it still stands as a Regional Rail station.

Of at least four buildings moved to Spring Lake, Monmouth County, two remained in 1976, the Times reported: the Missouri House, which was a rooming house before becoming a private residence, and the Portuguese House, which was then part of the Billows Hotel. Both are now gone.

Bits and pieces of other Centennial Exposition buildings may have ended up in other structures.

For example, according to the Times, Richard J. Dobbins, who built most of the buildings, bought back at least a dozen of them, as well as some of the lumber from Agricultural Hall. He used all that wood to put up about 40 farmhouses in Monmouth County, as well as fences, bridges, and bulkheads.

Still on display

Exhibits from the fair also live on.

After the exhibition, 62 boxcars of material were taken to Washington, where some of the money paid back to Congress was allocated for the U.S. National Museum, now the Arts and Industries Building of the Smithsonian Institution.

Gross said pieces from the Smithsonian’s exhibition are on loan to the National Museum of Industrial History in Bethlehem, Pa. The museum says it has 19 artifacts from the Centennial on exhibit there.


Party Like It's 1876! 12 Items From the Centennial Exposition

The 1876 International Exhibition of Arts, Manufactures, and Products of the Soil and Mine, which was more commonly known as the Centennial Exposition, was held in Philadelphia in honor of the 100th anniversary of the signing of the Declaration of Independence. From May through October, almost 10 million visitors, including repeat guests, wandered through the 249 temporary buildings and stayed in the temporary hotels constructed in and around Fairmount Park. These visitors were treated to more than 30,000 exhibits from all over the world, with each participating country determined to showcase its inventive clout. Here's a sampling of some of the more famous and bizarre items on display.

1. Corliss Steam Engine

The Corliss steam engine was assembled on a platform in the center of Machinery Hall, the main attraction inside the most popular building at the fair. After presiding over the opening ceremonies, President Ulysses S. Grant and his guest, Brazilian Emperor Dom Pedro, each pulled a lever to set the famed engine in motion. The impressive machine, which symbolized the United States' rise to industrial prominence, was nearly 50 feet tall and powered most of the machines within the 13-acre building.

2. The Telephone

While the Corliss steam engine initially attracted the largest crowds, Alexander Graham Bell's telephone would eventually become the talk of the fair. Bell, who hadn't planned to attend the event, gave the first public demonstration of his instrument on a sweltering afternoon in June, in front of an audience that included Emperor Pedro and Lord Kelvin. Bell picked up the transmitter and spoke into it. Standing 20 feet away, Empeor Pedro put the receiver up to his ear and famously remarked, "My God, it talks!" Lord Kelvin took the receiver and reportedly said, "It is the most wonderful thing I have seen in America."

3. Portable Bathtub

Ethelbert Watts, a Pennsylvania native who was cashier of the Centennial Board of Finance, introduced a portable bathtub made of rubberized cloth at the Exposition. The inspiration for Watts' invention was what he perceived as a lack of bathing services for travelers.

4. Typographic Machine

The typewriter on display at the Centennial Exposition wasn't nearly as popular with the judges or the public as Bell's telephone. It resembled a sewing machine and featured a QWERTY keyboard that produced only capital letters. The Remington No. 2, which was released in 1878, featured both upper- and lower-case letters on the same type bar. By 1893, Remington was producing typewriters in multiple languages.

5. Mechanical Calculator

George B. Grant, who holds four patents for calculators, displayed his barrel model difference machine in Philadelphia. The machine was 5 feet by 8 feet, weighed 2,000 pounds, and included 15,000 components. When hand-cranked, Grant's invention could calculate 10 to 12 terms per minute. When connected to a power source, its efficiency doubled. The machine received high praise from the judges, but by the 1880s, it was obsolete. Cheaper, more efficient, and—most importantly—smaller models hit the market.

6. Hires Root Beer

Charles Elmer Hires served free glasses of his recently perfected root beer from a booth at the exhibition, a refreshing treat for thirsty fairgoers. The average daily attendance at the fair was never greater than 34,000 between May and August, which was partly the result of a devastating heat wave. The average daily attendance in September and October spiked to roughly 80,000 and 100,000, respectively. Visitors to Hires' booth could purchase 25-cent packages of the dried roots, herbs, and bark that went into his root beer, along with three-ounce bottles of condensed extract. The following year, a local newspaper publisher convinced Hires to advertise his root beer and the rest was history.

7. Bananas

For many visitors, the Philadelphia Exposition was their first opportunity to try an exotic yellow fruit. Bananas, which were still a novelty in the United States and were often served with a knife and fork, were wrapped in tinfoil and sold for 10 cents apiece.

8. Popcorn

Citing records provided by the aforementioned Centennial Board of Finance, which managed to do its job even while some of its members were busy inventing portable bathtubs, the Philadelphia Record reported that a vendor paid $3,000 for the right to sell popcorn at Fairmount Park. "This in its way is as remarkable as the concession to lager at $50,000, and to catalogues at $100,000," the reporter opined. "Considering the cheapness of the delicacy, think how many tons of pop-corn must be sold at the fair in order to justify the merchants in paying $3,000 for the privilege of selling it!" Buttered popcorn was indeed a big hit at the Centennial Exposition. Charles Cretors would display some of his patented popcorn machinery at the 1893 World's Fair in Chicago.

9. Kudzu

Kudzu was one of several ornamental plants exhibited in the Japanese pavilion. While the plant was first used in the United States after the Centennial Exposition as a decorative shade provider, it was later adopted for a much different purpose. When the Soil Erosion Service, which later became the Soil Conservation Service, was created as part of the New Deal, it began recommending kudzu as a means of erosion control. "What, short of a miracle, can you call this plant," Hugh H. Bennett, head of the SCS, remarked.

10. Lady Liberty's Arm and Torch

Frederic Auguste Bartholdi, who began constructing the Statue of Liberty in 1876, sent the completed arm and torch to Philadelphia for display beginning in August. The torch display was part of a fundraising effort to help pay for the base of the to-be-completed statue. Visitors paid 50 cents to climb a ladder to the balcony around the torch. After the Centennial Exposition closed, the torch was displayed in New York City's Madison Square Garden for several years.

11. Monorail

Long before Disney World opened, General LeRoy Stone's monorail carried passengers around the fairgrounds at the Centennial Exposition. Stone's monorail ran more than 150 yards between Horticultural Hall and Agricultural Hall. The double-decker vehicle featured two main wheels and the rear wheel was powered by a rotary steam engine.

12. Iron Lifeboat

In its centennial look back at the Centennial Exposition, Популярна механіка recalled the popularity of a lateen-rigged, noncapsizable iron lifeboat on display. "It boasted luxuries no one had ever seen before in a lifeboat—"˜covered accommodations for females and children, arrangements for water-saving, mail box, and required no lowering device.'"


Historical Photos of Cincinnati's 1888 Centennial Exposition

They called it the “World’s Fair of Cincinnati.” When the Centennial Exposition of the Ohio Valley and Central States first began to enthrall onlookers 130 years ago, way back in 1888, it was nominally slated to celebrate the anniversary of the City of Cincinnati’s founding. More to the truth, this incredibly lavish year-long exposition gave cause to spotlight the growing metro’s industry, commerce and rampant technological progress.

Unheard-of electric lights were seen everywhere exhibit halls could be open — and illuminated — late into the night. Gondolas were imported from Venice, Italy, along with the necessary gondoliers to provide voyages along the Erie Canal (what’s now Central Parkway). For laughs, they even hauled in President Ulysses S. Grant’s Point Pleasant home. Really.

The ostentatious festival dominated city life for most of the year in 1888: planning, execution, excitement, crowds, tear-downs. It ran for more than 100 days, from July 4 to Nov. 8, open 9 a.m.-10 p.m. every day except Sunday. Cincinnatians subscribed for tickets in excess of $1 million, a tidy sum in that era season tickets cost a whopping $5, and adult daily admission was 25 cents.

All in all, the fest featured 47 acres of unbridled play and 950,000-square-feet of exhibition space.


Подивіться відео: Ned Pamphılonun 100. Yıl sergisi 16-26 Mayıs tarihleri arasında Hilltown AVMde gerçekleşti! (Жовтень 2021).